2020-03-07, 20:52
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Jävlar vad Sami o Glas avskyr Jasse
Men de leker att allt är som vanligt med tjejerna så de kan använda dem som spelbrickor likt rosa gjorde mot Patzy och Lisa. Om de har ett problem med Jasmine så förstår jag inte varför de inte tar det med dem? Förhoppningsvis märker tjejerna att något är fel så att de och Martin kör ut Glasman och Sami innan de gör det mot dem. Rainbow är död och deras gubbsnack har pågått i över en vecka.
2020-03-07, 20:53
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
"Jag såg att Jassa var ute efter TV-tid direkt där.." Sami började skitsnacket mot Jasse. Han HATAR verkligen henne nu för tiden. WHY? Hon är ju så avslappnat rolig! Men de gillar Julia som är fake rakt igenom. HUR????
Antagligen för att hon beter sig som en slampa och tror att hon kommer komma långt genom att ha en "romans" där inne. Först var Sami offret, sen kom en lite "snyggare" in och vips fick hon "känslor" för den istället.
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
"Jag såg att Jassa var ute efter TV-tid direkt där.." Sami började skitsnacket mot Jasse. Han HATAR verkligen henne nu för tiden. WHY? Hon är ju så avslappnat rolig! Men de gillar Julia som är fake rakt igenom. HUR????

Julia är inte fake

Han har sagt i flera dagar o speciellt idag att han hatar när folk skriker, att Jassa kommer fram till honom o Glas o skriker rakt ut fast det inte är relevant till någonting, sen att det ska fnissas o pratas när de ska sova.

Han är som en 80årig gubbe i själen. Jag hade också blivit riktigt irriterad, men jag kan stänga av ljudet när t.ex. Mergim börjar med sin OOO AAA
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

Sami och Glasman har bara tjejerna som "nyttiga idioter". Sami och Glasman är taktiska och vill gå långt i tävlingen.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:

jullan e fake rakt igenom? Hur? låt mig berätta för dej jullan e smart o vettig o rolig o vacker o bjuder på sej sj d e df
2020-03-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Tittar mycket på live och har aldrig hört hon snacka skit om Sami. Enda jag hört var det om pizzan, att hon tyckte han var ett svin som inte ville dela pizzan..

Exakt! Jag har liven igång hela dagarna och hör aldrig henne snacka skit om honom. Det här började när Glasman blev olyckligt kär och sårad när hon började pussa på fake-prinsen. Då började skitsnacket från grabbarnas sida.
Medlem
Det är overkligt hur irriterande julia är på fyllan
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Finns nån ödmjukare än Sami i huset?
Julia verkar vara en osäker tjej som har bra självinsikt. Jag har inte hört något från Sami men du har rätt att han inte skryter om sig själv.
2020-03-07, 20:55
Medlem
Sami hatar verkligen på Jasse. Varför? Tycker inte Jasse gjort något fel förutom varit störande när hon kollar in i kamerorna hela tiden. Men Amilia gillar han..
Medlem
Zingo2s avatar
Har bara sen dag 1 funnits en värdig vinnare i BB och det är Sami. Han är den ende som varit sig själv i huset hela tiden.👍
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
jullan e fake rakt igenom? Hur? låt mig berätta för dej jullan e smart o vettig o rolig o vacker o bjuder på sej sj d e df

Sluta nu för fan. Din idoldyrkan är både osund och onyanserad. Du är helt fel ut.
2020-03-07, 20:56
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Sluta nu för fan. Din idoldyrkan är både osund och onyanserad. Du är helt fel ut.

farbror du pekar mkt fingrar hit o dit ta en whisky o slappna av. helt fel ute? ser du inte att många tycker om jullan lr e du blind?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in