2020-03-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Hans ironi är ett förtäckt hånande av sina vänner, Han är ett stort barn, som inte utvecklats normalt,han har stagnerat i tonåren.

Jag får också sådana vibbar när jag läser förhör med honom. Ojämt utvecklad. Behöver ju inte alltid vara dåligt, säkert är det en del av hans charm.
Citera
2020-03-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Märklig person. Han verkar yngre än sin faktiska ålder i sin tankevärld. Det är också märkliga saker att dela med sig av i ett förhör. Satt jag med pilothjältedagdrömmar skulle jag hålla dem för mig själv. Speciellt i detta sorgliga och allvarliga sammanhang.
Det där är nåt han bara drar för förhörsledarna tror jag.
Citera
2020-03-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Han verkar många gånger inte ta in vilket sammanhang han sitter i. Det är inte läge att raljera, dryga sig och vara sarkastisk när man blir förhörd misstänkt för mord.

Jo, han verkar köra en stil som säkert kan vara charmig och kul i lagom doser i lättsamma sammanhang alltid. Han kanske bara har det läget.
Citera
2020-03-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
Vet du om Jerry vittnat i domstol någon gång innan?
Hur skulle jag kunna veta det?
Citera
2020-03-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Det där är nåt han bara drar för förhörsledarna tror jag.

Intressant. Du tror han bara spånar på och berättar improviserade historier typ. Det är möjligt, har svårt att se att det var lyckat i så fall. Det måste givit ett märkligt intryck även på förhöret tänker jag.
Citera
2020-03-07, 19:40
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag uppfattar det som att SD menar att han normalt inte dricker, men nu (förhöret är i juli-18) har han börjat med det. Kanske menar han att situationen är pressande?
Samtidigt känns det som inte mycket av det han säger stämmer.

Han ljuger om många saker. Det mesta.

Ja, förhöret är från juli 18

Vad tror du skulle vara orsaken till att SD känner sig pressad?
Att han ljuger är ju uppenbart, det har framkommit i FU:en.
Citera
2020-03-07, 19:43
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Jag får också sådana vibbar när jag läser förhör med honom. Ojämt utvecklad. Behöver ju inte alltid vara dåligt, säkert är det en del av hans charm.

Var charmen sitter kan jag inte svara på, han påstod i ett förhör ang såren på hans underben, att det var manligt och tuff med sommarben.

Jag trodde manligheten satt mellan benen.
Citera
2020-03-07, 19:44
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Intressant. Du tror han bara spånar på och berättar improviserade historier typ. Det är möjligt, har svårt att se att det var lyckat i så fall. Det måste givit ett märkligt intryck även på förhöret tänker jag.

Om du väljer att spela allan när du sitter i ett förhör hos polisen där du är misstänkt för mord på din älskarinna,Då fattas det något väsentligt innanför pannbenet.
Citera
2020-03-07, 19:44
Medlem
Citat:
Märklig person. Han verkar yngre än sin faktiska ålder i sin tankevärld. Det är också märkliga saker att dela med sig av i ett förhör. Satt jag med pilothjältedagdrömmar skulle jag hålla dem för mig själv. Speciellt i detta sorgliga och allvarliga sammanhang.
Han driver ju.
Citera
2020-03-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ptja.. Ja jag är säker på att han går ALL IN och driver runt med dem.
Citera
2020-03-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Om du väljer att spela allan när du sitter i ett förhör hos polisen där du är misstänkt för mord på din älskarinna,Då fattas det något väsentligt innanför pannbenet.

Kanske är som många i tråden är inne på, han är arrogant. Bryr mig inte, ni kan inte bevisa något, typ.

Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Ptja.. Ja jag är säker på att han går ALL IN och driver runt med dem.

Så kan det vara. Det får honom att se dum ut på flera sätt i så fall.
Senast redigerad av flushbuch 2020-03-07 kl. 19:50.
Citera
2020-03-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Han verkar många gånger inte ta in vilket sammanhang han sitter i. Det är inte läge att raljera, dryga sig och vara sarkastisk när man blir förhörd misstänkt för mord.
Nä men han är ju oskyldig.Klart att han driver runt med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in