Citat:
Ursprungligen postat av
Fotoalbuns
J.G har inte ont uppsåt. Han har raderat i ett oförstånd enligt mig.
När han berättade för SD allt han hade dolt för polisen så var det också av oförstånd eller? Han verkade fiska efter SD:s uppskattning när han berättade det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Ja, Jerry är en harmlös påg. Lite obetänksamt, och kanske halvsnurrig men han är ingen elak typ, utan den snälla medkännande sorten, som Inter menar något ont.
Tror du att LW tyckte det också?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Och vad skulle hans motiv vara till att hjälpa Stefan med brottet? Han lever själv i en seriös relation, har en anställning på Örebro universitet. Har en stor vänskapskrets och tyckte om Lena.
Vad har det med saken att göra. Han tyckte inte tillräckligt mycket om LW för att ställa upp när hon behövde hans stöd. Nu talar han antagligen om till höger och vänster hur mycket han tyckte om henne. Fråga hennes son vad han tycker om JG?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fotoalbuns
Motiv:Hans plikt som mycket god vän att hjälpa densamma i en krissituation. Han är även vän med LW , men i hans värld är inte SD skyldig till brott.
Är vän med LW? Snarare trodde LW att han var en vän men när SD krävde lojalitet så var det inte mycket bevänt med vänskapen med LW. Nu kanske han anser att han VAR vän med henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Jag har tidigare misstänkt Jerry men det gör jag inte längre.Han ska absolut inte skämmas för att han i god tro gjorde som han gjorde.Han verkar vara en fin och bra man.En helt annan människotyp.
SD sa ju att "han är lite dum". Så säger man väl inte om man har en vän?
HD är inte oskyldig.Hon: Försvårande av utredning/Skyddande av brotsling.Om de inte går fria allihop vill säga.
På vilket sätt verkar JG vara en fin och bra man?
Jag är förvånad över hur positiva många har blivit till JG helt plötsligt.
Kör han en kampanj i Örebro där han talar om hur mycket han tyckte om LW?