2020-03-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Månadens mest ”whitethrashigast” ord, ”sitt still i båten” 😂

Ha ha

Har det blivit white trash att investera i börsen nu? Inflation i det begreppet minst sagt.

Skulle hävda att WT knappt vet vad börsen är. Och om de vet det har de slut på pengarna precis innan löning så de har inget att satsa med på börsen ändå.
Citera
2020-03-07, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle70
Du verkar ha koll på miljardärerna oxå , tänker främst på Fredrik Lundberg
Framgångsrik + 40 miljarder
Hur ska man tänka angående hans agerande när han köpte i industrivärlden förra veckan
För 44 miljoner
Småpengar för han förvisso
Borde han inte ha sålt och plockat hem lite vinst innan raset kommer, eller hur ska man tänka ?
Du missade tydligen länken jag la upp nyss?
Citera
2020-03-07, 12:32
Medlem
FB-das1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
För övrigt, hur går det för din investeringsfilosofi "jag väntar på att marknaden droppat 50%"?
Citat:
Ser att du sätter citationstecken så kan du hänvisa till det du citerar där jag skrivit ”att jag väntar till marknaden droppat 50%”?

Han har ju läst fel. 40% ska det väl vara?

Citat:
Va???
Gick ut oktober 2018... vad yrar du om??

Skall köpa mig in när börsen gått ned 40% från högsta... enkel men supersmart strategi
Citat:
Har hela tiden sagt efter 40% nedgång av toppen vilket blir på 2013 nivåer i september.
Citera
2020-03-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Ha ha

Har det blivit white trash att investera i börsen nu? Inflation i det begreppet minst sagt.

Skulle hävda att WT knappt vet vad börsen är. Och om de vet det har de slut på pengarna precis innan löning så de har inget att satsa med på börsen ändå.
När taxichaffisar och hisspojkar ger aktietips då är det dags att dra öronen åt sig för då är toppen nära... så jo, just nu är det wt att ”göra klipp” och ”sitta still i båten”
Citera
2020-03-07, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Nej för miljardären vet att Industrivärden i grunden är ett jättefint och välpresterande bolag som nu råkar vara extra billigt på grund av ett virus. Miljardären är också fullt medveten om att han inte på något vis kan vara säker att han har prickat botten men att det kommer bli en bra deal när det hela lugnat ner sig och vad bolagen faktiskt presterar är det relevanta.

Sunt förnuft.
Kan ju förstås inte ha nåt med att göra att miljardären är storägare och vill bromsa mer ras 🙄
Citera
2020-03-07, 12:35
Medlem
Citat:
När taxichaffisar och hisspojkar ger aktietips då är det dags att dra öronen åt sig för då är toppen nära... så jo, just nu är det wt att ”göra klipp” och ”sitta still i båten”
Var det du som sa Dow till 21300? Vad tror du annars själv om OMX Stockholm?
Citera
2020-03-07, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB-das1
Han har ju läst fel. 40% ska det väl vara?
Han har nog bara blandat ihop mig med nån annan, så inga problem... mest kul nu är hur lätt det är att reta upp ”sitta still i båten-gänget” när det endast ”rasat” några procent.. när det blir 30 procentiga ras hamnar de på hispan 😂
Citera
2020-03-07, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Var det du som sa Dow till 21300? Vad tror du annars själv om OMX Stockholm?
?, ingen aning om vad du yrar om?? Har aldrig nämnt Dow och jag tror inget om OMX Stockholm.
Citera
2020-03-07, 12:41
Medlem
Citat:
Du missade tydligen länken jag la upp nyss?

Ja ja du menar den där du kopierat av Fredriks investeringsfilosofi rakt av

Makalöst bra
Citera
2020-03-07, 12:43
Medlem
Citat:
?, ingen aning om vad du yrar om?? Har aldrig nämnt Dow och jag tror inget om OMX Stockholm.

Då var det en annan användare som trodde att dow skulle vända på 21300.

Tagga ner förövrigt mannen.
Jag är din vän.
Citera
2020-03-07, 12:43
Medlem
Citat:
Kan ju förstås inte ha nåt med att göra att miljardären är storägare och vill bromsa mer ras 🙄

Klart att det är så
Han är dessutom bästa kompis med de 2 ”snubbarna” som påverkar på twitter
Han vet vad som är på gång
Citera
2020-03-07, 12:46
Medlem
Glossuss avatar
Sjukt kul att se jättebabyn BajsBoos triumferande glädjeyttringar efter att ha tajmat rätt under hela 2 veckor..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in