2020-03-07, 09:32
Medlem
Zombie-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howardthefirst
Det är så jäkla mycket orber i BB-huset!! Inte konstigt att dom tycker det spökar, det gör det ju! Är det någon som vet något om platsen dom är på? Olyckor, sägner etc?

Gamla Telia. Stort kontorsområde.
2020-03-07, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giltigtanv
Dags för juggeciggen

Whats up med äggen på gården? 🧐
2020-03-07, 09:35
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giltigtanv
Försöker Victoria skylla bort sig eller har hon total minneslucka?

Det är ju ett "prank" från hennes sida så varför skulle hon erkänna?
2020-03-07, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Jag tycker vi borde rösta ut lennie

Ja för att få mergim och amilia att vantrivas. Men sen är det alex och lisa som ska ut.
2020-03-07, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Det är hon som har lagt ut äggen alltså?
2020-03-07, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

2020-03-07, 09:40
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ja för att få mergim och amilia att vantrivas. Men sen är det alex och lisa som ska ut.

Jag tycker vi ska rösta ut Amilia för hon är så utstuderat elak och dessutom kommer det svida att åka ut som nummer 2 för hon är så självgod.
2020-03-07, 09:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
huset räddar alex vinnaren av markten martin? räddar lisa vilket innebär lennie och vicky sitter på månag

hej då lennie
Ja så tror jag också att det blir.
2020-03-07, 09:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kan någon sammanfatta gårdagen och natten? Jag däckade någon gång vid 00, men dessförinnan hade jag härjat loss med gubben, så jag följde inte cirkusen hela tiden, även om jag skrev ibland. Var även lite på lyset, så det vete fan om man uppfattade allt.

Kan börja med att jag försöker återge det lilla jag minns och så får någon vänlig själ FILL IN THE BLANKS, som man säger i staterna:

✅ Amilia fick inte plats i en temakostym, så hon hade sina vanliga kläder
✅ Jasmine fattade som vanligt inte att Martin kladdar loss på fler brudar
✅ Glasman har lovat bort sina kommande alkoholransoner till förmån för de som gråter (Lisa) om att de fått för lite
✅ Izabella var mer osynlig än Lennie
✅ Lisa var fullare än Martin, men Martin var fullare än Lisa, men Lisa var fullare än Martin osv

Knullade Lennie Mergim igår?
Hände något annat?

I just gotta knowwwwwWwWw
2020-03-07, 09:41
Medlem
Nu börjar mitt hatobjekt viccan igen med snyft historier och ska leka offer och snacka skit om alla!!! Snälla ut med VICCAN!! Hon ska hela tiden spela mobbad och utstött när hon själv sätter sig i den situationen!! Hennes jobbiga dryga röst också stör mig, fy fan!
2020-03-07, 09:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ja herregud. Förstå vilket dårhus det blir om både Lennie och Alex försvinner. Det vore kalas!
2020-03-07, 09:43
Avslutad
Citat:
Missade ni scenen som lisa ställde till med igår? Försökte blanda in feminism i tjafset om alkohol. Hon var redan så jävla packad men skulle givetvis ha mer den jävla lebban. Lennie, lisa eller alex borde vara nästa att åka ut.

Vad exakt är det du vill kolla på om jag får fråga? Victoria ska ut och Lisa ska va kvar. Hon genererar psykoser o drama och är något att kolla på.

Victoria ska precis som Alex alltid lugna ner situationer. Victoria tror också hon är så jävla omtyckt och går runt i huset o predikar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in