Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Nu börjar jag lacka
Hela gårdagen och idag har Mergim bara varit glad och försökt må psykiskt bättre. Han vill inte snacka spel och taktik. Han vill bara umgås.
Han sa han är osäker när han ser två personer sitta och viska för då tror han det handlar om honom, Amilia tröstar honom och säger det inte alls är så.
Ändå går hon som en falsk liten jävel och har snackat bakom ryggen på honom hela hela tiden. Hon är den falskaste idioten i huset. Hoppas Lennie hör och ser detta för tror han hade blivit äcklad av hennes beteende.
Alex är fortfarande irriterad för han tror Anty gillar Mergim mer än honom. Alex är fan besatt av Mergim. Pratar om honom hela tiden.
Ingen annan än jag som tycker detta beteendet är helt sjukt?
Julia är fan den enda vettiga människa som sa klart och tydligt ”Han är för fan 21 år och har svårt att kontrollera sig, han är för känslosam, jag var mycket värre än honom i den åldern”.
Håller med, är så satans jävla trött på hennes beteende. Hon fick ingen som helst respons av någon annan i huset nu, så hon går till Alex och spyr galla över samma sak som hon upprepat i 20 timmar nu. Precis som du säger har Mergim visat en annan sida sedan igår och vem vet hur länge det håller, men jag stör mig på att hon försöker få sig själv att framstå som moder Theresa där inne och allt är hans fel.
Alexs ansiktsuttryck säger allt under deras samtal just nu. Han säger inte allt, men han hintar som fan. Det flyger över Amilia vara eftersom att hon är så extremt självcentrerad.
Lennie måste grow som balls alltså och börja säga ifrån. Annars kommer han stryka med.