Jag börjar mer och mer tro Amilia när hon säger att hon har legat med ett 60tal personer, eller legat och legat, tjatsexat sig till rättare sagt. Fy fan vad hon är vidrig alltså. Hon ger sig inte med lennie.
Alltså jag förstår inte hur Amilia kan fortsätta klänga så inihelvete på Lennie. Jag skäms åt henne så jag håller på att dö. Kan det vara så att de kommit överens om något som vi inte vet om? Jag tycker hela Lennies beteende skriker ”låt mig vara” men tänker att han är för mesig för att säga ifrån för han är rädd att såra någon.
Eh? Ja, han har sagt att han kan tänka sig att ha sex i huset. Det betyder inte att han VILL ha sex i huset, att han KOMMER ha sex i huset, att han MÅSTE ha sex i huset.
När folk säger att han smörar upp Jasmine för att knulla så blir det bara dumt.
Hur tror du människor fungerar? Om man sitter och flörtar med en tjej och säger att man kan tänka sig ligga i huset. Vad tror du det betyder?
Amilia just nu ensam i S2 efter Lennie stack ”Don’t fucking run after boys and remember.. (viskandes) this is a game”
Hon fortsätter prata om spelet. Hon har fattat noll av vad Mergim precis sa att han inte längre vill snacka spel och taktik utan bara vill umgås och Lennie tyckte det var något av det bästa han hört.
Alltså jag förstår inte hur Amilia kan fortsätta klänga så inihelvete på Lennie. Jag skäms åt henne så jag håller på att dö. Kan det vara så att de kommit överens om något som vi inte vet om? Jag tycker hela Lennies beteende skriker ”låt mig vara” men tänker att han är för mesig för att säga ifrån för han är rädd att såra någon.