2020-03-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alltså jag har vart med om såna här tjejer flera gånger - inget bb-hus behövs - men dom vill veta hela storyn innan man ens fått provligga? Och sitter och har förhör med hur man känner?

Men säger jag tycker om dig du är jättefin (men det man vill säga är: alltså jag måste knulla dig innan jag kan säga något annat än att "jag gillar dig")

Man måste provköra bilen innana man köper den.
2020-03-07, 00:17
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Eh joo det är ju precis det han vill, varför far du med osanning
Han vill inte ligga med Jazz. Det ät ju uppenbart.
2020-03-07, 00:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alltså jag har vart med om såna här tjejer flera gånger - inget bb-hus behövs - men dom vill veta hela storyn innan man ens fått provligga? Och sitter och har förhör med hur man känner?

Men säger jag tycker om dig du är jättefin (men det man vill säga är: alltså jag måste knulla dig innan jag kan säga något annat än att "jag gillar dig")
Det sista är det Martin säger fast i andra ordalag, Jassa vill inte det han vill inne i huset där va så söker han någon annan som vill det han vill fast ha kvar Jassa!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Han vill inte ligga med Jazz. Det ät ju uppenbart.
De pratade för ett tag sedan då sa martin att han vill ligga, men jasse vill inte det i tv då sa martin ok.
Medlem
Vilka tar en shott varje gång som Martin säger - jaeg gillarej?
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Sa han det???? Det är andra gången han kläcker ur sig såna dumheter, han ska straffas!!!

Haha ja! Han låg i sängen mer Amalia och Mergim. Sen sa han att han ändå hade tagit det lugnt med alkoholen ikväll!
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Eeeexxzzzzaaakkktttt

jaeeeeeeeee äggzakt

abzoluuuuuuuuuuuuuuut
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Kollar i S2. Mergim har mognat sjukt mycket. Han sa det var efter psykologsamtal i bikten. Nu ville Amilia snacka skit om Julia och hennes samtal med Lisa och Alex. Men både Mergim och Lennie sa nej direkt. De ville inte snacka skit. Hoppas kossan Amilia åker ut nästa vecka.
Helt chockad över att han sa ifrån till Amilia. Det har varit hans bästa dag i huset idag.

Har han växt på mig nu? Vad händer!?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jassa är trög i detta tillstånd.
Såna tjejer som ska kärleks gnabba har jag inte orkat med. Spelar ingen roll om man säger att man gillar dom. det ska alltid vridas och vändas av tjejen till slut tappar man intresset. efter sakt att man gillar dom 50gånger på en kväll. men inte ens det räcker.
när man lämnar så ska dom ha tillbaka en och allt ska vara bra.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hon orkar inte att bli playad. Hon har sagt det ett par gånger tidigare så hon är nog ganska återhållsam med all rätt tycker jag.

Det kan inte ha undgått henne hur Martin och Amilia har flirtat med varandra. Om han nu känner så starkt för henne, varför ens flirta med någon annan?
2020-03-07, 00:19
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hon orkar inte att bli playad. Hon har sagt det ett par gånger tidigare så hon är nog ganska återhållsam med all rätt tycker jag.

Och ändå har hon klängt sig fast vid Martin som knappt har gett henne något gensvar överhuvudtaget. Det är väl ingen som vill bli playad, men han visar rätt tydligt att han inte kan ge det Jassa vill ha, dvs känslor, så detta är bara sorgligt att se..Att hon är så besatt av honom..
2020-03-07, 00:19
Avslutad
Nu pratar Amilia om Julia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in