2020-03-06, 23:59
Medlem
burialhexs avatar
Lisa gråter i kökskameran
2020-03-06, 23:59
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Julia är helt underbar, Olga är också väldigt skön, men kan bli lite väl "på" ibland. Men ikväll såg jag en tredje person: den visa och kloka Anastasia.

Hur skulle BB klara sig utan dessa härliga människor? Julia måste ju bara vara kvar. Det kanske rent av kommer fram en fjärde och femte person?
Personligen vill jag se kosmonauten Juliarin och hockeytränaren Julisov dyka upp i BB.

JULIA FTW!

detta inlägg är så bra att jag gråter av lycka<3

#TeamOLGA #TeamJULLAN #TeamANASTASIA #TeamJULIARIN #TeamJULISOV
2020-03-07, 00:00
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Lisa gråter i kökskameran
Skräll.
2020-03-07, 00:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja hoppas Jassa fattar den här gången då, och inte kommer springande tillbaka till Martin igen. Men det lär hon väl göra antar jag.
Jag har svårt att tycka synd om henne om jag ska vara ärlig, hon har verkligen trängt sig på Martin, och med tanke på den responsen han har gett borde hon ha fattat och läst av att han är en känslolös amöba
Hon fattar inte det han vill i huset som han varit glasklar med han vill ha sex i huset, Jassa vill inte och är olyckligt kär men ser inte vad han gör då hon inte ser det....
Medlem
__Alez__s avatar
Samtidigt fattar Martin att bara ligga och gosa med Jassa kortar hans tid i huset.
Medlem
Kollar i S2. Mergim har mognat sjukt mycket. Han sa det var efter psykologsamtal i bikten. Nu ville Amilia snacka skit om Julia och hennes samtal med Lisa och Alex. Men både Mergim och Lennie sa nej direkt. De ville inte snacka skit. Hoppas kossan Amilia åker ut nästa vecka.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Skräll.
"Jag är stark"
/Elisabeth Engh 2020
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Julia är helt underbar, Olga är också väldigt skön, men kan bli lite väl "på" ibland. Men ikväll såg jag en tredje person: den visa och kloka Anastasia.

Hur skulle BB klara sig utan dessa härliga människor? Julia måste ju bara vara kvar. Det kanske rent av kommer fram en fjärde och femte person?
Personligen vill jag se kosmonauten Juliarin och hockeytränaren Julisov dyka upp i BB.

JULIA FTW!
Skönt att få in en till supporter i Julias fanklubb!
Medlem
Hahha martin vill doppa det är därför han vill slowa down med jasse, vafan tror hon, han kommer knulla med victoria för hon släpper till 100%
2020-03-07, 00:02
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Kollar i S2. Mergim har mognat sjukt mycket. Han sa det var efter psykologsamtal i bikten. Nu ville Amilia snacka skit om Julia och hennes samtal med Lisa och Alex. Men både Mergim och Lennie sa nej direkt. De ville inte snacka skit. Hoppas kossan Amilia åker ut nästa vecka.

Det var som fan !
2020-03-07, 00:03
Medlem
Gutis avatar
Vad små tillfälligheter kan göra mycket. Att folk tyr sig till likasinnade på en kort tider ändå häftigt.

I rosa rummet delar de falska utan någon som helst självinsikt sen dag 1. I gula rummet samlades de mer genuina, trevliga, laid back och de mer goda människorna. Klart som fasen det blir grupperingar när likasinnade samlas tillsammans.

Hur har Mergim varit ikväll förövrigt?
2020-03-07, 00:03
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Hon skriker tyvärr efter hans uppmärksamhet.

Nja, Jasmine tror att en löveståry mellan henne och martin är vad tittarna vill se. Jasmine är extremt kameramedveten i alla situationer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in