Citat:
Ursprungligen postat av
Gretanol
Kan du beskriva lite mera vad "bästa möjliga resultat" är?
Vad är:
-optimalt
-mycket bra
-bra
-det duger.
Ni vill ha en folkomröstning vilket jag tycker är bra. Vad blir det för fråga som Greta vill att man ska rösta för JA/NEJ?
Sen kan Greta debattera mot Naomi. Just nu vinner Naomi stort.
greta-thunberg-never-talks-about-the-science
En fullt möjlig fråga, om Greta och FFF bestämmer sig, för att hoppa på folkomröstningståget,
-Vill du att EU:s föreslagna miljö- och klimatlag ska förändras, så att klimatet och miljön värnas betydligt bättre? (JA/NEJ)
Vad gäller framgång, har Greta betonat att den främsta framgången är minskade CO2-utsläpp, även om hon säger, att ökad medvetenhet om klimat- och miljöproblemen även är en viktig framgång. Vi är framgången, säger Greta nu i flera av sina tal, med glimten i ögat!
Sedan har jag ingen som helst rätt att tala för hela FFF. Varje nationellt öppet nätverk i FFF tar själv beslut och på sitt eget sätt. FFF består främst av självstyrande arbetsgrupper med Greta, som främst en samlande och förenande symbol. Greta betonar, att hon är en aktivist!
Någon var tidigare här sur på unga med morotsfärgat hår. Om jag inte minns fel, var det en av Miljöpartiets unga riksdagsledamöter i Tyskland, som valde just denna hårfärg. Så man kan vara en duktig politiker även med morotsfärgat hår, bevisade den glada tjejen!