2020-03-06, 22:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har det bråkats något under kvällen?
Har just sövt barnet jag barnvaktar så har inte sett något av festen. Såg bara att Vickan och Alex bråkat tidigare idag.
Det blev gnäll om alkoholen, Lisa surnade till för att Martin fick ett extra glas böbbel av Sami eftersom de har policyn att alla ska bli ungefär lika fulla, det slutade med att Sami och Alex sa upp sig från alkoholutdelningen så nu är det fritt fram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Intressant att dom börjat skicka in dricka utan att ropa att slussen är öppen. Festen va död o plötsligt har dom tredje batchen inskickad.
Skönt att dom slutat fördela drickat som på dagis.

Näe, dom ropa att slussen va öppen samtidigt som glasman låg och sura med sitt nykterhetslöfte.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Hur är hon nya tjejen vad tycker ni om henne?
Förtidigt att uttala mig om henne. Änsålänge bra,
Medlem
då fick lisa som hon ville så nu kan hon bli stupfull varje fest och göra bort sig ska bli ett nöje å slänga ut henne
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tycker det är extremt fegt att han dissar henne nu när han förstått att tittarna inte gillar henne. Det var uppenbart att han hade känslor för henne. Tveksamt att känslor försvinner på mindre än en vecka. Säga vad man vill om Anty men detta är fult.

Snälla. Han säger så för att vara smart och ha victoria på sin sida.

Alex har ALLTID förnekat sin kärlek för Anty, och hon LIKASÅ. Han förnekar ena sekunden för Lisa allt med Anty (när anty till o med va där) för att i nästa sekund gosa med henne och bjuda ut på dejt.

Killen vill bara inte se dum ut. så har han alltid betett sig. Han borde bara säga det i Victorias ansikte precis som Anty skulle sagt hennes riktiga känslor för Alex till Bögrim.

Tvekar inte en sekund på att Anty väntar där ute. Inte minst efter hennes intervju och vad hon skrivit.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Hahaha hövdingen ser ut som en häxdoktor när han gör den där skumma dansen.
2020-03-06, 22:25
Medlem
DjPuttes avatar
Tur fan det är lördag i morgon tror vi har en nattmangling på g känns det som.....
Medlem
herpesvårtas avatar
Kan de inte dämpa ljuset lite för dom så det inte känns som de dansar i en gympasal?
Senast redigerad av herpesvårta 2020-03-06 kl. 22:30.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Har inte varit mycket till fest. Det har varit tyst och dött sedan kl 20 och folk har pratat ihjäl sig om vem som är fullast.

Tack såg riktigt tradigt ut (som vanligt) när jag kom in i liven
Medlem
MyLittleTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Hur är hon nya tjejen vad tycker ni om henne?

Att hon inte gjort en stor fuzz kring sig kanske är en bra sak.
2020-03-06, 22:26
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Intressant att dom börjat skicka in dricka utan att ropa att slussen är öppen. Festen va död o plötsligt har dom tredje batchen inskickad.
Skönt att dom slutat fördela drickat som på dagis.

Nej de ropade
2020-03-06, 22:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon är sjukt sugen på Julia, det såg man innan!

Jag inbillar mig att jag är hetero själv, men Julia och lite MDMA i kroppen så vet man aldrig vad som skulle kunna hända.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in