Lisa är ju helt körd i huvet.
Hon stod ju där med en burk öl och ett nästan fullt glas bubbel. Vafan vill hon?
Dom har kommit överens om dessa regler.
Om de ska vara så att de är free for all kommer ju killarna dricka mest. För de dricker i de flesta fall snabbare
Va lite nyfiken på izabella, kollade igenom massa klipp från serb BB, fy fan vilket jävla dagis detta är i jämförelse...har hon klarat 6 månader där, kommer hon gå långt här
Det här sa hon själv om det programmet:
Citat:
– En kille krossade en vinbutelj och gick mot programledaren med en glasbit för att hugga henne, säger hon.
Citat:
– Du kan banka på någon i flera minuter tills vakterna kommer. Sen blir du insatt i en isoleringscell i 24 timmar, som har samma storlek som ett badrum. Det är liksom den typen av bestraffningar som de kör med. Det var jävligt fult upplagt av dem.
Citat:
– Du får betala 100 000 euro (cirka en miljon kronor reds anm.) i böter om du går ut av egen vilja under de här sex månaderna.
Köpte en platta Arboga 10.2 när jag var i 20 års åldern för att ha och bjuda på efterfester. Tog fan ett halvår att bli av med plattan och då hade jag inte efterfest en gång direkt. Dom är inte ens drickbara när man är dyngrak.
Deras 5.6 och 7.3 är helt OK dock.
Jag var 14 år och ville bli packad. Men fy fan vad äckligt det var.
Stackars Bella att trilla in i detta kaos 😂😂😂😂😂😂 Bella bryr sig förmodligen inte ett skit om vad som hänt, utan bara vill ha en en trevlig första kväll?! 😆
Alltså detta alkoholsystem har gruppen gemensamt bestämt på gruppmöte. Vill de ändra på reglerna kring detta får de ta upp det vid nästa möte.
De som delar ut alkoholen gör inget fel.
Aa och dom kom även överens att ingen skulle ifrågasätta Alex och Samis jobb