2020-03-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Tycker att Big Brother the almighty kan slänga in ett högklacksrace med fylleglasögonen nu för att höja stämmningen. Gärna fortsätta med lite partymusik. Ska det fortsätta så här ligger de och sover innan midnatt ju!
De fick tillsägelse av kära Storebror när de stod på händer förra festen för de kan ju ”skada sig allvarligt” efter två öl.....
Tyvärr kommer mesiga produktionen aldrig ge oss mer än detta. Men festen har varit bättre med musik iallafall.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Festen dog.
Nu blir det snart mera fest skall du se
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja hon fattar inte hon vann för vi avskyr Anty, inte för att vi älskar henne. Hon är en 36 årig kvinna som beter sig som en jäkla tonåring. Blir full på minsta lilla, lipar konstant, offerkoftan på hela tiden, säger bombaaaclat och kör fingrar-i-hålet tecken hela tiden medan hon skriker ”utan vaselin!!”. Sedan snackar hon skit om andra men gråter om någon säger emot henne.

Hycklare! Ut med henne.

snyggt!
Senast redigerad av La Belva 2020-03-06 kl. 20:11.
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Festen är ju redan över.. 😅

Ja, ett mycket tydligt tecken på bad casting till denna säsong.
2020-03-06, 20:09
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja. Det roligaste var att Martin bara helt hjärndött: "rymden? Coolt"
Hon skojade visst bara.
2020-03-06, 20:10
Avslutad
Någon som spelade in Antys live?
2020-03-06, 20:11
Medlem
Citat:
Håller med, Hanna var mer äkta weirdo (fixerad vid tandborstning!). Lisa är mest...pinsam?

Eller hur.. Hanna var mer oskyldigt/omedvetet konstig, Lisa är konstig men medveten och spelar på det. Tycker dock hon kan va rätt kul med sina tix och allt hon håller på med. men lik Hanna nej.
Medlem
Citat:
Isabelle ser vansinnigt uttråkad ut.

Tittate lite på Youtube klipp på den serbiska dokusåpan "Parovi hon var med på tidigare.

Ser bara ut att vara trash brudar som vill bli kändisar i den serien och inte alls normala människor som i BB.

Så jag kan tänka mig att folket i BB nu inte är hennes typer.
Medlem
Varför spelar de inte typ Nicki Minaj eller Rihanna låtar? De är bra låtar att ha på fester.

Får de inte? Typ rättighetsskäl?
Medlem
avixs avatar
Ledsen huset, men BB har fått sitt tv-material nu. Godnatt! .....
Medlem
Gnomegirls avatar
Men jösses. Ni som väntar på bögsex mellan Megrim och Lenny, tror ni verkligen PK-fyran skulle visa något?
Så fort Lennys flottiga läppar närmar sig Megrims bultande ollon blir det ju censur.
Visst vore det ju underbart komiskt med lite fisting med inslag av scat och gärna BDSM, men detta är tråk-fyran, kom ihåg det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Lennie får helgen på sig att sätta Mergim, eller iaf petta lite annars är jag beredd att rösta ut honom.
Fast fan så jobbigt att höra Lisa en vecka till, jobbigt det här..
HAHAHA jag älskar Lennie boy men denna kommentar var rolig. Den enda anledningen jag hade kunnat rösta ut honom är om han sätter Amilia. Tappar fan all respekt för honom då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in