2020-03-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men vi kan försöka organisera trupperna. Men det blir nästan omöjligt då föraktet för Mergim är så stort.
Vi får argumentera logiskt och långsiktigt och hoppas på att folk hänger med. Att skicka ut Lennie kommer bara kännas för Mergim i en timme sen är det borta så tror inte det gör så mycket skada som folk hoppas. Var ju samma med hans mamma Anty som vi alla trodde han skulle bli helt knäckt av..
2020-03-06, 19:07
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Antonia: Alla som tycker jag är vidrig o mobbare, I WANNA PROVE YOU FUCKING WRONG

Käft för fan. Fan vad underbart att vi fick ut henne

"Folk tar stolthet i att de är rakrygga o ärliga, varför sa ingen som kände mig därinne o ta det med mig" ojojoj nu slänger hon alla under bussen, Lisa, Alex, Glasman

Var ser du allt det här? Vill också se.
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fanns det ingen dräkt till Amolia?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Vad skulle BB ha gjort åt det? Det enda de kunde ha gjort var att kasta ut henne i så fall, pga att hon var en mobbare Alltså, det är ju Anty som har skämt ut sig själv och ingen annan.
Nja, jag vet inte. Hon sa någonting om att hon inte fick reda på det och "inte fick en chans att stå inför alla och be om ursäkt", så det var väl kanske det då.

Hon sa även att ingen där inne sa åt henne gällande hennes beteende, men alla pratade om det, vilket jag ändå kan hålla med henne om. Alla verkar ju ha stört sig på hennes beteende men ingen sa till henne face to face.
Medlem
ollepolle90s avatar
Antonia: "Jag har haft kontakt med Mergims familj. Jag kommer ha kontakt med honom när han kommer ut.

Han behöver växa." Ja, din bröstmjölk hjälper nog till med det. Mamma antonia ska fortsätta mamma mergim yaAaAY

Hon verkar dock ogilla Amilia
Medlem
Vart är Amolias festkläder🤷‍♂️
2020-03-06, 19:08
Medlem
Har en känsla av att Glasman kommer sätta på Lennie och Mergim ikväll.

Håll utkik ikväll damer och herrar.

Det kommer spåra idag.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Var ser du allt det här? Vill också se.

Pinkroom - facebookgrupp. Hon kör live nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Är han Bög bi eller är han hetero?
Jag tror på 100% bög. Han låtsas vara straight. Så om vi ska vara rättvisa - kanske bi?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Fanns det ingen dräkt till Amolia?

Undrar samma
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Antonia: "Hade någon sagt att jag var mean girl därinne hade jag brutit ihop"

"Jag skäms över hur jag har betett mig o ska be om ursäkt till Victoria" vi får väl se med det

"Jag tycker produktionen borde ha satt ner foten o brutit upp alla pakter" HAHA

Skyller mycket på produktionen

"Jag sket i de här pakterna, jag sket i miljonen"

Sen är hon besviken för att hennes livslånga dröm i BB tog slut så snabbt lol

"Min familj hörde oxå av sig till mig som Mergims familj. Jakob hörde av sig till produktionen tillsammans med min familj för de blev mörkrädda av vad Antonia ska komma ut till, men det ansågs inte så allvarligt av produktionen"
Tar ett tag för vissa innan polletten trillar ner. Har hon insett nu varför folk ville ha ut henne och hur hon va i huset?

Vart skriver hon dom sakerna?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Kom igen kermith, det är Lennie som ska dra på måndag.

Det är originalplanen. Men bra att du väcker mig från andra tankar.
Ja Lennie bör faktiskt säga "adieu". Men, vi vet fortfarande inte hur dagens tävling har gått. Vinner Martin lär Alex sitta säker då Sami exempelvis gillar honom. Frågan är bara hur tjejerna i Rainbow tänker då de gillar Lisa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in