2020-03-06, 15:53
Medlem
Är någon förvånad? Finns bara en kung i svensk politik och det är såklart Jimmie. Vilken sinnessjuk PR-kupp.
(FB) Susanne Björkbom bitr. skolchef i Luleå: ”Coronaviruset är bra – tar fokus från SD”

Finns verkligen INGENTING som kan stoppa SD's frammarsch i politiken. De är så otroligt geniala i deras PR-strategi att man tappar hakan. Medier borde försöka sno deras pr-avdelning.
Citera
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Haha

Åkesson frågar "What Turkish media?"
"Maybe you don't have so many?

Fan vilken kung han är. 😆 😆 😆

Samtidigt som SD vill kalla in SVT-chefer till riksdagen.
Citera
Medlem
Citat:
Haha

Åkesson frågar "What Turkish media?"
"Maybe you don't have so many?

Fan vilken kung han är. 😆 😆 😆
Vart sa han detta? Jag har själv inte fått tillgång till någon bra inspelning ännu.
Citera
2020-03-06, 15:54
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Tror du på allvar att vi skulle ha deporterat en turkisk politiker?

Vi hade troligtvis tagit detta via UD, men det skulle vi, om en turkisk politiker lade sig i (eller, kanske snarare "försökte ta inrikespolitiska poäng") genom att agera i Sverige.
Citera
2020-03-06, 15:54
Medlem
All heder åt Jimmie. Han åkte dit och såg vad som sker. Det han verkade se flest av var yngre män från länder annat än Syrien, som så klart vill söka sig ett nytt liv i ett bidragsvänligt land. Övriga partiledare satt hemma på kammaren och fördömde Jimmie och cemnterade sin egen uppfattnng om att alla immigranter är flyktingar och alla flyktingar har per default gått igenom tio minfält innan de kom fram till Sverige.
jag undrar vad som sker i huvudet på korkade människor som Miljöpartister och dito som vurmar för öppna gränser. Tänker de över huvud taget? All respect för medmänsklighet, men sen då? Nästa steg. Vad tänker de skall ske och hur skall det ske?
Citera
2020-03-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirenbang
Vart sa han detta? Jag har själv inte fått tillgång till någon bra inspelning ännu.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jimmie-akesson-deporterad-fran-turkiet-greps-nar-han-delade-ut-flygblad
Citera
2020-03-06, 15:55
Medlem
tinybitss avatar
Verkar som att sosse-botnet är igång för fullt på flashback. Hade det varit någon annan svensk politiker som tillhör sjuklövern hade det varit skriverier om olika brott mot mänskliga rättigheter, demokrati och krav på sanktioner mot Turkiet.
Citera
2020-03-06, 15:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Verkar som att sosse-botnet är igång för fullt på flashback. Hade det varit någon annan svensk politiker som tillhör sjuklövern hade det varit skriverier om olika brott mot mänskliga rättigheter, demokrati och krav på sanktioner mot Turkiet.
Och du hade tyckt att det var helt rätt. Så - inget nytt under solen?

Om en ska vara allvarlig å lägga tramsandet åt sidan är det för tidigt att uttala sig. Vill ha mer på fötterna, för som folk skrivit, Erdogan är ju en despot.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Vi hade troligtvis tagit detta via UD, men det skulle vi, om en turkisk politiker lade sig i (eller, kanske snarare "försökte ta inrikespolitiska poäng") genom att agera i Sverige.

Givetvis inte. Det har redan hänt. Somna om nu...
Citera
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jimmie-akesson-deporterad-fran-turkiet-greps-nar-han-delade-ut-flygblad
Tack! Jimmie är extremt skarp när det gäller.
Citera
Medlem
Wizardonbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Läs kommentarerna på Aftonbladets och Expressens Facebook-sidor.

Jag vet inte om det är #Jagärhär som kör en kampanj, men det är hundratals svenskar som tokhyllar Turkiet för att de grep Jimmie.

Sådant som får mig att önska att Sverige dränks i en ny våg av lyxmigranter.

Även Twitter vänder sig i skrattparoxysmer.
Citera
2020-03-06, 15:59
Medlem
Men är det inte sant att det är fullt här då? Kan alla motståndare tala om för mig vart dom ska bo?
Om Jimmy som har god insyn i politiken delar flygblad så bör man ju fatta att det kanske är sant, det som står på flygbladen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in