2020-03-06, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Vet inte om jag håller med längre faktiskt. Jag försvarar absolut inte Anty men föredrar att någon är ful mot mig så att jag vet vilket fack jag ska sätta människan i än att den gullar med mig och sen går o pratar ner mig bakom stängda dörrar. Onödigt att jämföra skit med skit egentligen men tycker bara att Victoria kommer undan med för mycket.

Du beskrev ju just Anty, favorithobbyn var ju att snacka skit i sovrum 2 med Amilia
2020-03-06, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
nu är dom 7 pers i sovrum 2 och pratar om melgrim som kommer in i sovrum 2 nu. Jösses
Mergim sa igår till Amilia ”Känns som alla pratar om mig bakom ryggen på mig” då säger Amilia ”Amen du måste släppa det Mergim folk baktalar inte dig!”
Men det är ju precis det de gör. Jävligt fult! Har hatat Mergim sen början och han är en riktig dramaqueen. Men börjar tycka mer om honom när man ser hur löjliga alla andra är som snackar skit bakom ryggen på honom och vill få honom utslängd. Hoppas alla de åker ut innan honom så kan de lipa sönder. Vi vill fan ha bra TV, inte en jävla kärleksfest där alla ska sitta nöjda och dega i soffan och lyssna på Amilias historier.
Medlem
Hahaha hörde ni vad hon sa till Mergim nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Viccan som har vart med om allt och vet allt så fort det är nått. Jävla fjant hon är.
Viccan börjar bli jävligt dryg.

Hon har ju dock helt rätt ang hans beteende, hur manipulativ han är och att det här kommer fortsätta tills M själv väljer att det inte ska göra det längre. Om inte alla fattar. Och det är bara bra att hon pratar med dom andra om det.
- kan vara överdrift till hur ex:et var, men det är samma princip.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Viccan som har vart med om allt och vet allt så fort det är nått. Jävla fjant hon är.
Viccan börjar bli jävligt dryg.

Håller helt med. Usch på vican
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Blir julia diskad nu eller? Att säga att bara springa på, ger ju en jävla fördel
Jullan fattar inte att man ska hålla käften hehe.
Hon ger ju fördel till dom efter henne.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Den jävla bögen måste ut. Alla som kan ge Mergim trygghet borde röstas ut. Jag vill se han må riktigt dåligt.
Jag vill nog också det. Han känns som en kul försökskanin. Vill se honom bryta ihop.
2020-03-06, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om Martin lirar hockey och han fattar så tar han det lätt. Har en polare som var med Frölundas juniorer, han var ruggig i benen och jävla kondis.
Gäller att man ska fatta tävlingen också.
Medlem
herpesvårtas avatar
Vad sa pinkroom om Mergim? Vill de ha ut honom? Har kollat på tävlingen så missat det.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om Martin lirar hockey och han fattar så tar han det lätt. Har en polare som var med Frölundas juniorer, han var ruggig i benen och jävla kondis.
Martin har spelat på div 3 och 4 nivå, lite skillnad mot att vara med i ett SHL lag:s juniorverksamhet, det är stenhårt där och det krävs en hel del talang för att ens få chansen där. Speciellt i Frölunda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hahaha hörde ni vad hon sa till Mergim nu?

Nej?
Bannlyst
Jag gillar inte heller Megim. Men tycker det är vidrigt hur alla snackar skit om honom varje dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in