2020-03-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ska Mergim köra då? Vore kul
Eftersom han sitter säkert tänkte jag han också ska köra men inte säker. Har inte hängt med helt. Hoppas han kör och bara springer hela tiden och skiter i frågorna haha bara för jag vill min älskling Lennie ska räddas
2020-03-06, 12:03
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
har du glömt bort martin, han är hockeylirare, bra kondition och bra i benen
Att spela hockey på div 3 nivå behöver definitivt inte innebära bra kondition, tro mig jag vet Haha, men du har rätt, jag glömde faktiskt honom, han har en bra chans.
2020-03-06, 12:04
Medlem
__Alez__s avatar
Kul att Amilia kände sig så självsäker efter frågorna.

Sa hon något när Julia kom ut?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Dom är vidriga men helt ärligt är det Amilia och Victoria i spetsen. Dom släpper inte saker. Victoria leker snäll och gullig och kramig framför alla men så fort man vänder ryggen börjar hon snacka skit. Personligen tycker jag det beteendet är värre än Antys som åtminstone visade vem hon inte gillade (visserligen på ett fult men ändå).

Ingen är vidrigare än Spacklet.
Medlem
Lunatics avatar
Går att väl att dubbla webb fönster i Cmore?. och köra dubbla kameror. så kan ni se vad som händer i andra kameror också.
Jag kör 4kameror samtidigt. så man inte missar nått.
Medlem
14:00 brev om tatuering, såg josef loco i farsta centrum vid 11:30 idag, kanske är det han som ska tatuera, skulle vara fett kul han är ju riktigt flippad
Bannlyst
Alla i rosa ska ut och helst Alex först för att han är en jävla pappa därinne.
2020-03-06, 12:05
Medlem
Tror Martin kommer tro att frågorna har betydelse också. Julia har vunnit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Varför fortsätter de gårdagens skitsnack!!!

Nästa gång hövdingen snackar om respekt och skitsnack så hade jag lackat. Nu röstar vi ut tramsmänniskan!
Har tappat respekt för honom. ”Allt man har att säga till någon annan tar vi här!! Slut på trams och viskleken!!!” Sen sitter han och snackar skit konstant med andra. Hycklare! Ut med honom eller Lisa är så trött på dem. Lisa lipar för allt och äter snorkråkar. Orkar inte med henne.
Medlem
Från dagens schema:

14.00 Brev om tatuering

19.00 Fest

Tatuering? Vadå, ska någon få en gadd? Fattar inte inte PK-BB:s filosofi när de först munkavlar deltagarna och momenten efter ger sig på deltagarnas utseenden. De låser även in folk i ett rum där deltagarna redan är inlåsta i ett hus och på så vis tänjer den psykiskahälsans gränser ytterligare. Det är emot allt vad politiskt korrektethet står för och för BB:s del måste det vara otroligt svårt och förhålla sig till PK-maffians riktlinjer. Det är OK så länge de vinöda vänsterpackets dubbelmoralister tillåter det s.a.s.

Fest igen och om det inkluderar alkohol så håll koll på Julia aka rödnäsan Olga som lovat hålla sig nykter ikväll. Det blir som ett litet karaktärstest för henne
Medlem
Lord2Moynes avatar
Jag ångrar mig och erkänner att jag hade fel. Mergim gör fan det här bra, jävlar va det går, han blir svårslagen.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Att spela hockey på div 3 nivå behöver definitivt inte innebära bra kondition, tro mig jag vet Haha, men du har rätt, jag glömde faktiskt honom, han har en bra chans.

Jaha, är Martin kvar. Trodde albanen var sist. Ja, då har Martin ett övertag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in