2020-03-05, 20:10
Medlem
Mergim kommer ju ryka förr eller senare men Amilia orkar jag inte med. Med Mergim i huset blir det underhållande och drama. Det Amilia gör är att babbla på, försöka vända hela gruppen mot Mergim och få det att tycka att hon har rätt, hon målar alltid upp sig som ett offer, hjälper ingenting i köksgruppen och hon är den i huset som överlägset har skitsnackat om folk bakom ryggen.
Medlem
Varför är inte fettot i köket och hjälper till maten, fettot kan bara snacka skit och äta sig fet och lata sig lmao
Medlem
”Några sekunder extra”
Amolia va borta minst 2O min
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Mergim och Jassa näst på tur för utröstning tack. Därefter Lennie.

Hur fan kan man vilja att Svettmolia ska vara kvar?
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja hon ska ut hoppas hon sitter löst på måndag
Du föredrar alltså att alla tjejer ska ut så din dröm besannas mellan Lenny&Megrim😂
Bannlyst
man märker hur bra amilia mår när hon får snacka skit om andra. Tragiskt att se. Nu är hennes humör på topp
2020-03-05, 20:11
Medlem
Om man är laktosintolerant borde man väl veta att hårdost räknas som laktosfri? Alex har flera gånger sagt att han inte äter ost för att det är laktos i... 🤷‍♀️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
man märker hur bra amilia mår när hon får snacka skit om andra. Tragiskt att se. Nu är hennes humör på topp

Hon är glad för att hon ska få trycka i sig pizza.
Medlem
herpesvårtas avatar
Roten till allt ont och skitsnack i huset just nu är pandan Lennie, vi skickar honom på måndag tycker jag så ebbar svartsjukan och bråken ut

goseee
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenWayToHeaven
https://youtu.be/WIShdS0bOp4 6 min in i klippet
TACK!
Det var som jag mindes det.

(nåt vanligt tjafs startar allt)
AMILA: "Om de var så här lite som behövdes för att du skulle känna dig påhoppad... ja jag vet inte vad du då känt om ja hoppat på dig på riktigt..."
MERGIM: "Om du ska börja hota och sånt..."
AMILA: Nej det gör jag inte...
MERGIM: What the fuck... Snälla, tror du verkligen att ja är rädd för dig!?...Ja är inte rädd för dig!
AMILA: De säger ja inte att du behöver vara heller...
MERGIM: Ja om vi hade varit ute så hade du dödat mig. Nu vet hela Sveriges befolkning det...
(Mergim lämnar rummet)

Igen:
MERGIM: Ja om vi hade varit ute så hade du dödat mig. Nu vet hela Sveriges befolkning det...

Bra då var det utrett!
Mergim hotade sig själv

Att han inte förstod var Victoria menade med att hon sett det trots att hon inte var inne i huset vid tillfället är ju också sorgligt....

EDIT: Ja vill egentligen inte försvara Amilia utan bara få alla att förstå hur Mergim är.
Senast redigerad av aina08 2020-03-05 kl. 20:14.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Sami tar ju den hycklande Amilias parti😤
Glasman börjar ju snacka skit bakom ryggen på både Julia och Jasmine och tyvärr verkar Sami gå samma väg.

Glasman och Sami har en diskussion som är baserad på en "nu-situation".
Det är skillnad på taktik och skitsnack.
2020-03-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
”Några sekunder extra”
Amolia va borta minst 2O min

Maten är klar typ. Några sekunder extra. Det fetto kan bidra med är väl att lägga in pizzan i ugnen. Men tvekar på att hon gör det. Det förbränns för många kalorier på ett sånt tungt arbete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in