2020-03-05, 19:49
Medlem
herpesvårtas avatar
Tycker att varken Amilia eller Mergim har vunnit denna match. Båda är idioter och sviniga mot andra på olika sätt.

Och majoriteten av alla där inne kan knappast klappa sig själva på axeln för att dom inte pratat skit om varandra, come on.

OS vinnaren i skitsnack-bakom-ryggen kommer alltid vara Amilia. Och det skulle vara humor på högsta nivå om alla där inne visste allt vad hon sagt om precis alla. Nu har hon också lyckats snacka skit om sin homegirl Anty där inne också.
2020-03-05, 19:50
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag blir helt rörd av de 2 senaste timmarna. Lennies snack med Amilia och sen Mergim var intensivt där Lennie visade ett känsloregister och djupa resonemang för första gången i huset. Lennie borde egentligen sagt åt Mergim att skärpa till sig som i helvete för att bli räddad.

Sen familjemötet, jag sympatiserade starkt med Amilia och egentligen borde Klövern sagt rakt ut att hon sett klippet där Mergim totalt missförstår Amilia.

Julia hade en del poänger med att allt inte behöver tas upp på mötet för nu kom ju Amilias och Lennies intima stund upp igen. Men att hon inte kunde se parallellen till vad Mergim sa förra veckan till henne är lite konstigt.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Nej han har en översittar attityd, allting på hans premisser, du kommer se när han inte får sin vilja igenom eller inte görs på hans sätt.
Ja det är helt ok för mig att du ser det på det sättet. Tänker inte övertyga dig om annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
alex tar ingen sida? hon tog vicans sida när vican läxade upp amilia.
Jo, alex tänkar bara på alex. Ut med honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Är de någon som vet hur vi kan få fram Mordhotet mot Mergim?
Jag mins det som att det var han själv som sa till Amilia att typ "Ja jag vet. Hade de varit utanför huset hade du dödat mig".
Ligger ute det klippet i flera fb grupper
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tycker det är kul att Amilia försöker försonas med Jassa. När hon är borta rullar Amilia upp på Martin. Amilia är mycket falsk.
2020-03-05, 19:51
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia är så svinig bakom ryggen, slutsnackat, hon försöker manipulera gruppen till att vara emot Mergim när hon själv varit lika äcklig.

+1

Hon och Glasman är solklart bäst på att prata i huset. Skillnaden är att Amilia gör det på ett oärligt och fult sätt, hon är expert på att måla upp sig själv som ett offer. Hon har aldrig i hela hennes liv gjort ett enda fel eller gett en ärlig ursäkt till någon - precis det hon anklagar Marek för (vilket hon dock har rätt i, men inte TILL då hon är exakt samma skrot o korn.)

Hade jag varit hennes vän från utsidan och sett programmet så hade jag på riktigt blivit rädd och tänkt om. Kan tänka mig att hennes ex-kollegor sitter på flashback och nickar när dem läser vad vi skriver, hon måste vara hatad på varenda arbetsplats hon besökt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tycker att varken Amilia eller Mergim har vunnit denna match. Båda är idioter och sviniga mot andra på olika sätt.

Och majoriteten av alla där inne kan knappast klappa sig själva på axeln för att dom inte pratat skit om varandra, come on.

OS vinnaren i skitsnack-bakom-ryggen kommer alltid vara Amilia. Och det skulle vara humor på högsta nivå om alla där inne visste allt vad hon sagt om precis alla. Nu har hon också lyckats snacka skit om sin homegirl Anty där inne också.

+1
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

håller med om att båda är idioter. men skit snack bakom ryggen, är Amilia. Tror hon slagit rekord genom alla säsonger. Men verkar inte fatta det själv vilket gör mig räddd
2020-03-05, 19:52
Medlem
Killthepoors avatar
När tog mötet slut?

För nu sitter lilla Amalia och glappar skit igen.
Medlem
ollepolle90s avatar
Ägglisa o Mergim är vänner igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag blir helt rörd av de 2 senaste timmarna. Lennies snack med Amilia och sen Mergim var intensivt där Lennie visade ett känsloregister och djupa resonemang för första gången i huset. Lennie borde egentligen sagt åt Mergim att skärpa till sig som i helvete för att bli räddad.

Sen familjemötet, jag sympatiserade starkt med Amilia och egentligen borde Klövern sagt rakt ut att hon sett klippet där Mergim totalt missförstår Amilia.

Julia hade en del poänger med att allt inte behöver tas upp på mötet för nu kom ju Amilias och Lennies intima stund upp igen. Men att hon inte kunde se parallellen till vad Mergim sa förra veckan till henne är lite konstigt.

Hur fan kan du sympatisera med den störa skitsnackaren i huset?

Det enda hon vill är att alla ska tycka synd om henne, pakta och snacka skit om andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in