2020-03-05, 19:23
Medlem
DjPuttes avatar
KASTA ut Alex nu less på skiten...
Han och Amilia är dem som trycker mest på folket!
Less på han just nu!
Medlem
codemeds avatar
Varför är hövdingen någon slags mötesledare?
Avslutad
Amilia "blåvalen" Stapelfeldt : Anledningen till varför det krävdes mer för att ta upp ditt patetiska ärende är enkel: folk skiter helt enkelt i dig. Hoppas du ser detta. Puss.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kontentan av det Amilia sa: "bry er om mig när jag är ledsen!"

Kontentan av Alex tankebana kring hållandet av vaskrensaren: "Jag såg den magiska pinnen först, vilket gör MIG till hövding!"
Medlem
Jag försvarar inte Amilias beteende, varken nu eller innan, men hon kan i alla fall sitta och ha en diskussion i relativt sansad ton. Både när hon och Mergim tjafsade sist, och nu, så är hon lugn medan Mergim brusar upp till tänderna och suckar och stönar och är allmänt grumpy. VAD Amilia säger säger jag ingenting om, men tycker ändå hon hanterar situationerna hon hamnat i relativt bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Och om man säger Jävla fitta när man tar sina grejor och går och sen säger att man inte vill sova med fittor är det väl ganska självklart att det första var till en person. Han säger det ju aldrig annars

Han är kungen av efterkonstruktion. Tyvärr har han glömt att allt filmas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men hon sa något om att hon hade kunna slakta honom verbalt "där ute" och då menade hon deras tramsiga gruppsamling.

Mergim om Martin: Han ska ut med huvudet före!

Man kan fan gnälla om att detta är mordhot också, om man nu lägger sig på Mergims nivå. Helt galen snubbe!
2020-03-05, 19:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Alex och Glasman måste ut. De dödar konflikter precis som Anty.
Ja de ska fan ut så fort som möjligt, kanske redan borgnegern på måndag, sen glasjuden nästnästa måndag
Medlem
Hur lång tid efter mötet kommer Amilia börja snacka skit om deltagare X om det den sagt på mötet?

Jag ger henne 12 minuter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Nu hejar jag på mergim😂😂 fatta va tråkigt utan honom

Hoppas bara man slipper se en försoningsprocess inom dom närmsta dygnen mellan honom och fläsket.
Då blir det slut tittat för min del.
Mergim har äntligen tillfört action i gruppen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag försvarar inte Amilias beteende, varken nu eller innan, men hon kan i alla fall sitta och ha en diskussion i relativt sansad ton. Både när hon och Mergim tjafsade sist, och nu, så är hon lugn medan Mergim brusar upp till tänderna och suckar och stönar och är allmänt grumpy. VAD Amilia säger säger jag ingenting om, men tycker ändå hon hanterar situationerna hon hamnat i relativt bra.

fast hon pratade ju i mun på melgrim hela tiden
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Alex och Glasman måste ut. De dödar konflikter precis som Anty.
Ah, du kan ha rätt. Är bara rädd att Sami drar om Glasman försvinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in