Måste kännas förfärligt bra för fakemuslimen att sitta där och veta att i stort sett alla ogillar en.
Som ute i samhället.
Och ändå fattar inte idioten att han har fel.
Angående mergim och hotet så va de när mergim tog illa vid sig när amilia påpeka att där va ost och oliver bredvid chark brickan så han inte behövde äta köttet. Han tog illa vid sig av de då han uppfatta det som en pik.
De går sedermera in i sovrummet ett tag efter för att diskutera varför de blev bråk om det. Och jag är relativt övertygad att hon säger då "men snälla mergim om du tar ila vid dig av det då vet jag inte vad du hade känt om vi var där ute". Hon menar verbalt ju såklart och är ju ganska tydligt i sammanhanget, men för en inte som kan korrekt svenska är det ju öppet för missuppfattning.
Där står vi nu som jag mins det.
Men nej, hon sa att hon skulle kunna mörda honom verbalt om hon ville. Mergim missade antagligen ordet verbalt. Där står vi.
Minns inte detaljerat men Amolia gick till attack då Jullan hävda att Gayrim enbart sagt fitta ut i luften och inte kallat någon specifik för det öknamnet och då gick Amolia till attack mot Jullan att hon borde veta hur det känns att bli kallad öknamn (något sånt, minns ej ordagrant)