Citat:
Ursprungligen postat av
Twenty4Seven
Betalade nu 50kr enbart för att skriva av mina hat känslor för amilia. Är hon en mullvad eller är hon bara genuint den värsta människan på planeten?
Hon spelar på allas skuldkänslor. Har aldrig i mitt liv hört någon använda orden ”jag”, ”min”, ”mitt” osv mer än denna smuts kossa. Hon försöker med härskartekniker och när det misslyckas tar hon på den otroligt tjocka offerkoftan. Vidrig människa! Idag när Viktoria satte henne på plats så växte viktoria i mina ögon så otroligt.
Glasjuden och Sammi är ju helt bakom flötet, sväljer hennes krokodiltårar med hull och hår. Så intelligent är Glasman som leker Einstein.
Och sen ser man enstaka kommentarer ”nu tycker jag synd om Amelia, hon gråter.” Det är ju samma personer som tycker synd om sin alkis mamma eller pappa varje gång dom säger att dom ska sluta dricka. Herregud!
Om Amilia ska fortsätta hota att gå ut varje gång nåt inte passar så gå bara ut, INGEN skulle sakna henne.
Dessutom förutsätter hon att hon ska vara inne i huset 100 dagar 😂 äckel!
Lisa kvalar ju också in på listan över totalt efterblivna personer. Stackaren blir manipulerad av blåvalen och har högst 50 IQ. Ut med skiten!
HAHA håll med om att det var lätt värda 50 riksdaler!
Jag gjorde exakt samma sak för någon vecka sen och då har jag ändå varit inne och läst på flashback i 10 år, blåvalen var alltså den som fick mig att göra ett konto!
Klockren analys förövrigt, och välkommen!