2020-03-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Känns som att Mergim tappat fotfästet tottirotti sedan Antonia försvann. Han bara slår och fäktar runt sig som ett barn som inte får det hen vill ha, även mot de få som faktiskt bryr sig om honom.

Men snälla han hade ju rätt angående Lisa åtminstone. Den enda i huset som bryr sig om Mergim är Lennie för övrigt.
2020-03-05, 18:38
Medlem
Flaxifluxs avatar
Detta börjar kännas mer som Amilia 24/7 istället för big brother 24/7
Medlem
Slinans avatar
“Jag tycker inte om elaka människor” -Lisa

Som under veckofinalen inte tittade åt Antys håll en enda gång. Gick iväg och började kalla Antys följare för “fittföljare”.

Som sedan dess går och snackar skit till andra om andra.
Medlem
eribabsis avatar
Mer och mer säker på att Mergim och Sipan är släkt på något vis.
Medlem
Vafan är det för seriefigur Lisa låter som, framförallt när hon är upprörd?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twenty4Seven
Betalade nu 50kr enbart för att skriva av mina hat känslor för amilia. Är hon en mullvad eller är hon bara genuint den värsta människan på planeten?

Hon spelar på allas skuldkänslor. Har aldrig i mitt liv hört någon använda orden ”jag”, ”min”, ”mitt” osv mer än denna smuts kossa. Hon försöker med härskartekniker och när det misslyckas tar hon på den otroligt tjocka offerkoftan. Vidrig människa! Idag när Viktoria satte henne på plats så växte viktoria i mina ögon så otroligt.

Glasjuden och Sammi är ju helt bakom flötet, sväljer hennes krokodiltårar med hull och hår. Så intelligent är Glasman som leker Einstein.

Och sen ser man enstaka kommentarer ”nu tycker jag synd om Amelia, hon gråter.” Det är ju samma personer som tycker synd om sin alkis mamma eller pappa varje gång dom säger att dom ska sluta dricka. Herregud!

Om Amilia ska fortsätta hota att gå ut varje gång nåt inte passar så gå bara ut, INGEN skulle sakna henne.

Dessutom förutsätter hon att hon ska vara inne i huset 100 dagar 😂 äckel!

Lisa kvalar ju också in på listan över totalt efterblivna personer. Stackaren blir manipulerad av blåvalen och har högst 50 IQ. Ut med skiten!

+100 på den
Bannlyst
nu försöker lennie få melgrim att bli sams med amlia
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyLittleTony
Listan över utgångsprioritet.

Amilia #1
Lisa #2
Lennie #3

Invändningar?
1 Mergim
2 Alex
3 Martin
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
skulle inte förvåna mig om mergim åker ut för mobbning typ.
Han har redan kallat Jasse för hund och att hon ska veta sin plats. Inget hände då.
Medlem
Undrar hur mkt produktionen tänker acceptera från Mergim??
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twenty4Seven
Betalade nu 50kr enbart för att skriva av mina hat känslor för amilia. Är hon en mullvad eller är hon bara genuint den värsta människan på planeten?

Hon spelar på allas skuldkänslor. Har aldrig i mitt liv hört någon använda orden ”jag”, ”min”, ”mitt” osv mer än denna smuts kossa. Hon försöker med härskartekniker och när det misslyckas tar hon på den otroligt tjocka offerkoftan. Vidrig människa! Idag när Viktoria satte henne på plats så växte viktoria i mina ögon så otroligt.

Glasjuden och Sammi är ju helt bakom flötet, sväljer hennes krokodiltårar med hull och hår. Så intelligent är Glasman som leker Einstein.

Och sen ser man enstaka kommentarer ”nu tycker jag synd om Amelia, hon gråter.” Det är ju samma personer som tycker synd om sin alkis mamma eller pappa varje gång dom säger att dom ska sluta dricka. Herregud!

Om Amilia ska fortsätta hota att gå ut varje gång nåt inte passar så gå bara ut, INGEN skulle sakna henne.

Dessutom förutsätter hon att hon ska vara inne i huset 100 dagar 😂 äckel!

Lisa kvalar ju också in på listan över totalt efterblivna personer. Stackaren blir manipulerad av blåvalen och har högst 50 IQ. Ut med skiten!

HAHA håll med om att det var lätt värda 50 riksdaler!
Jag gjorde exakt samma sak för någon vecka sen och då har jag ändå varit inne och läst på flashback i 10 år, blåvalen var alltså den som fick mig att göra ett konto!

Klockren analys förövrigt, och välkommen!
Medlem
MyLittleTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Nu får dom väl fan skicka ut Mergim. Fyfan

Men det hela handlar om ett jävla ägg. Lisa kan väl steka ett eget jävla ägg. Eller så kan hon steka lite snor, trodde inte hon åt annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in