2020-03-05, 15:31
Medlem
Okej varför ligger hon under täcket och väntar äta? Måste ju vara något riktigt allvarligt då tänker jag.
2020-03-05, 15:32
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Idiot på vilket sätt? Idiot i form av korkad eller dålig människa?
Han var underhållande i BB i alla fall.

Mycket dålig människa.... Underhållande?? Hur??
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howardthefirst
Hmm... falsk kanske var att ta i utav mig. Det var det. Han hade säkerligen stått upp för si och så om det konfronterades. Men resten tycker jag. Ibland måste man höja rösten, det kan man göra utan att lägga sig i draman. Eftersom att du kollar så mycket kanske du kan svara på om han har sagt något till Jassa? Eller om någon har sagt något till Jassa? Jag missade ju som sagt några timmar. Fattar inte om hon vet eller vad som händer där?
Jomen det håller jag med om, han är givetvis inte felfri han heller.

Jag har inte sett någon säga något till Jasse, mer än att Mergim och Alex frågat henne i lillBB om hon inte märkt att han gosar mycket med Amilia, varpå hon viftade bort det genom att säga att Martin är mysig av naturen.

Sen har ju Martin och Amilia kyssts och han har tallat på henne bröst när hon varit i samma rum, så jag förstår inte om hon bara missat det eller ignorerar det?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Okej varför ligger hon under täcket och väntar äta? Måste ju vara något riktigt allvarligt då tänker jag.

Hoppas att det är för att hon skäms. Men så är det ej tyvärr! Hon vill ha sympati (vilket hon får nu) innan hon går och slukar.
2020-03-05, 15:33
Medlem
MyLittleTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight

Missat allt idag eller? Blåvalen har blivit ombedd att ta sitt ansvar i köket, och sedan dess har offerkoftar suttit som klistrad.
2020-03-05, 15:34
Avstängd
– Är lite inne på att dra ett coronaskämt i huset när jag kramat allihopa, säger Tenny.
fyfan vad guld
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Mergim före Amilia alla dagar i veckan
+1
Bara för att han är ung och rätt korkad men hon är sjukt medveten om hur hon agerar. Härskarteknik deluxe.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Alltså Amilia verkar ha väldigt svårt för sitt beteende, blir nästan lite skraj. Har kvinnan någon självinsikt? Hon känns som en kall Anna Möller faktiskt. Hon kan inte vara helt frisk i hjärnan. Väldigt ignorant, manipulativ, lögnare och fylld av hat och ondska. Skulle nog inte våga sova i samma hus som henne.. påriktigt

Enligt denna självgoda individ, så är allting alltid någon annans fel.
Hon saknar all form av självinsikt. Det enda som möjligen är bra med att hon är i huset är att folk på utsidan i hennes närhet får lugn och ro
Medlem
Kan faktiskt inte förstå hur denna mobbing om Amilias vikt kan fortsätta efter det som händer kring Anty nu , hon mår skit o kan inte ens leva ett normalt liv o har kopplat in polis o andra myndigheter i det som hände o ändå så tycker ni 4-5 st här att ni ska göra samma sak mot Amilia Oxå ?
Svårt att förstå hur dum folk är .
Visst detta är fb men alias går att spåra av polis .
2020-03-05, 15:35
Medlem
hoppas sami&glas hamnar i lilla bb med en speedad julia
2020-03-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyLittleTony
Missat allt idag eller? Blåvalen har blivit ombedd att ta sitt ansvar i köket, och sedan dess har offerkoftar suttit som klistrad.

Ja jag jobbade natt och vaknade strax före 15.

Ok tack
2020-03-05, 15:36
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon älskar ju prata om mord och rättegångspoddar hit och dit. Helt fascinerad av sånt. Tror hon är en psykopat på riktigt.
Det gör jag med. Läser endast deckare. Ser endast på ID med "evil lives here" osv. Dras mot sådant.
Är ingen psykopat för det utan mest intresserad av hur de kan tänkas tänka, vill sätta mig in i deras sjuka beteende och hur en psykopat är. Också intresserad av att se hur skickliga mordutredare och profilerare är. Jag skulle bli en förbannat skicklig profilerare, fixerad vid sådant. Vill veta allt om det.
Amilia är mycket intresserad utav sådant hon också.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-03-05 kl. 15:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in