Citat:
Ursprungligen postat av
Kiplagat
Helt rätt.
Desperationen lyser igenom eftersom produktionen var tvungna att "pranka" tittarna också för att få fler att köpa abonnemang, vilket jag tycker borde vara snudd på olagligt.
Som sagt, förstår om de kanske ville pranka deltagarna (värdelöst prank f.ö) men hur många köpte inte abonnemang för att han klev in i huset? Speciellt eftersom både J och J gjorde reklam för C More...
Som sagt, borde fan inte ens vara lagligt.
Precis. Jag har funderat på att anmäla dom faktiskt. Jag har 24/7 som jag betalar för. Jag betalar inte för alla jävla "sändningen fortsätter strax" jag kan köpa att de sker ibland. Men de har ju eskalerat varje vecka. Säkert påtryckning från Aftonbladet som var tvunget att lägga sin näsa i blöt.
Jag har kollat runt lite på nätet, och vad jag har hittat så blev det inget vidare abonnemang köp bara för att han kom in. Det blev några hundra nya prenumeranter men inte mer.
Känns som produktionen tar dagen som den kommer "det som händer de händer typ" saknas en plan. Sitter massa okunniga nötter som aldrig haft o göra med en sån här produktion tidigare, och då blir de bara misslyckat allting.
Ska bli spännande va deras nästa drag blir, kommer tydligen in gamla BB deltagare in ikväll för en stund, se vilka de är.