2020-03-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Var inte TV4 och Jockibois prank ganska sjukt ändå? Läste att både han och tjejen hade gjort reklam för C More om att folk skulle skaffa abonnemang (eller var det ett s.k. "betalt samarbete"?)

annars är det ju jättesjukt om man inte var tydlig med att det var ett prank, om nu folk skaffade abonnemang för att se Jockeboi?

Vad var annars idén med att produktionen inte berättade för oss tittare att Jockiboi bara skulle vara inne 1-2 dygn? Jag förstår om man ville "pranka" deltagarna, men tittarna?????

borde ju vara snudd på olagligt?

Jocke sa att han inte fick några pengar, men en slant tror jag han fick. Tv4 är desperata, dom säger att tittarsiffrorna är bra, men tror inte dom är på dom nivåerna dom hoppats på. Att Jocke kom in var endast för att ragga tittare. Sen har dom fått jävla massa skit av olika anledningar. Men kort o gott, TV4 ska inte syssla med sådana här program. Dom är inte kunniga nog. Big brother ska vara i kanal 5 där de hör hemma, och då kan dom bortse från olika regler också som tv4 är bundna till.
2020-03-05, 13:03
Bannlyst
sami visar snoppen
2020-03-05, 13:04
Medlem
__Alez__s avatar
Sami har ju gått upp ett par kilo där inne medan Glas måste tappat lite, inte alls samma utstående kagge som i början.
2020-03-05, 13:05
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp men sami är lat som fan, gör bara minsta lilla, medans fettot inte gör annat än ligga/sitta och äta, tragisk människa så jävla synd att hon sitter säkert
Ja absolut att han är och jag hade blivit skitirretad på det om jag var där, men han försöker åtminstone ibland. Har sett han plocka och dammsuga också och det är mer än vad Amilia någonsin har gjort.

Han kommer också undan lite för att han tillför annat och för att åtminstone står för att han är lat och inte vill laga mat. Amilia framstår ju som huskocken med städmani varje gång frågan kommer upp om att hon inte hjälper till
2020-03-05, 13:07
Medlem
Fettot amilia är knäpptyst vilken skräll... hon ska skällas ut efter noter
2020-03-05, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jocke sa att han inte fick några pengar, men en slant tror jag han fick. Tv4 är desperata, dom säger att tittarsiffrorna är bra, men tror inte dom är på dom nivåerna dom hoppats på. Att Jocke kom in var endast för att ragga tittare. Sen har dom fått jävla massa skit av olika anledningar. Men kort o gott, TV4 ska inte syssla med sådana här program. Dom är inte kunniga nog. Big brother ska vara i kanal 5 där de hör hemma, och då kan dom bortse från olika regler också som tv4 är bundna till.

Helt rätt.

Desperationen lyser igenom eftersom produktionen var tvungna att "pranka" tittarna också för att få fler att köpa abonnemang, vilket jag tycker borde vara snudd på olagligt.

Som sagt, förstår om de kanske ville pranka deltagarna (värdelöst prank f.ö) men hur många köpte inte abonnemang för att han klev in i huset? Speciellt eftersom både J och J gjorde reklam för C More...

Som sagt, borde fan inte ens vara lagligt.
Bannlyst
amalia suckar. lol
Medlem
Oj vad Amilia är tyst!
2020-03-05, 13:09
Bannlyst
amilia lol
2020-03-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Helt rätt.

Desperationen lyser igenom eftersom produktionen var tvungna att "pranka" tittarna också för att få fler att köpa abonnemang, vilket jag tycker borde vara snudd på olagligt.

Som sagt, förstår om de kanske ville pranka deltagarna (värdelöst prank f.ö) men hur många köpte inte abonnemang för att han klev in i huset? Speciellt eftersom både J och J gjorde reklam för C More...

Som sagt, borde fan inte ens vara lagligt.

Skrev det när Jocke var inne i huset, då låg Jonna hemma i sängen och sa att man skulle köpa c-more och gå in och kolla. Inte lite genomskinligt vad tanken var med allt
2020-03-05, 13:11
Medlem
herpesvårtas avatar
Det flyger småfåglar kring Amilias huvud just nu. Hon tar inte åt sig överhuvudtaget av detta. Sami får ensam ta åt sig att han inte är tillräcklig.

Inte ett jävla ord säger hon, så sjukt vidrigt.
2020-03-05, 13:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Mergim har drag av borderline. Separationsångest, väldigt svartvit, ena stunden älskar han någon sen hatar han den, humörsvängningar osv
Håller fan med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in