2020-03-05, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Haha Maggan flyttar in på riktigt i andra sovrummet

och nya mamman hjälper till senare blir det ett allvarligt samtal med pappa glasman
Medlem
bobbybishs avatar
Så jävla besviken på produktionen, det enda jag såg igår var censur. Så fort något smaskigt hände så drog dom på den.. SKÄRP ER.
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppan76
Uppenbarligen mår inte Mergim bra i huset nu. Blir han inte utröstad snart så tror jag han väljer att gå själv alt blir utplockad ur huset av produktionen (Om hans hälsa blir för allvalig). Det var ju en kille för ett par år sedan som blev utplockad av produktionen pga av att han drabbades av en psykos där inne.
Han är långt ifrån någon psykos.Hans problem är att han är så satans svartsjuk på Lenny😜
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
åh så sött mergim har fått en ny mamma
Seriöst. Håller han på att flytta in i rainbows sovrum nu!? Har dom ens pratat om de tillsammans eller är de bara han och Julia som tagit beslutet`?

EDIT: Såg kanske fel. Ser nu att de är rosa sovrummet dom är i.
2020-03-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppan76
Uppenbarligen mår inte Mergim bra i huset nu. Blir han inte utröstad snart så tror jag han väljer att gå själv alt blir utplockad ur huset av produktionen (Om hans hälsa blir för allvalig). Det var ju en kille för ett par år sedan som blev utplockad av produktionen pga av att han drabbades av en psykos där inne.

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jo just ja vem var det??
Kommer i håg det när du skriver det.....

Hade hette Richard (tror jag).
Kom in med sin flickvän Ebba. Dom fick inte berätta att de var ett par då de kom in.
2020-03-05, 09:54
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
och nya mamman hjälper till senare blir det ett allvarligt samtal med pappa glasman
Haha! Alltså jag kan inte låta bli att tycka att det är liiite sött när mamma Julia viker kläderna åt honom.
Medlem
Hahahah herregud va roligt att Tenny och Joe ska komma in sen. Nu fattas det bara att Hanna Widerstedt kommer med! Hon berättade igår att hon hade ansökt om att vara med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jo just ja vem var det??
Kommer i håg det när du skriver det.....

Va inte det Jessica ifrån BB 2011 som hade fått psykiska besvär?

Roza ifrån samma år var ju också helt jävla koko, såhär kunde hon låta:
https://www.youtube.com/watch?v=jL5Yrv7pti8
2020-03-05, 09:55
Medlem
Otroligt roligt igår när Mergim snackade om att det var så sjukt att Amalia och Lennie ”satte ihop”. Han har INGEN självinsikt alls.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Haha! Alltså jag kan inte låta bli att tycka att det är liiite sött när mamma Julia viker kläderna åt honom.
Han klarar sig verkligen inte själv. Han är som ett förskolebarn, undrar om han kan röra om oboyén själv vid frukosten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Seriöst. Håller han på att flytta in i rainbows sovrum nu!? Har dom ens pratat om de tillsammans eller är de bara han och Julia som tagit beslutet`?

EDIT: Såg kanske fel. Ser nu att de är rosa sovrummet dom är i.

ja han har flyttat in där nu alla har välkomnat honom även sami&glasman

glasman ska ha ett samtal med mergim senare då denne antydde att glasman inte tyckte om honom
2020-03-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Han är långt ifrån någon psykos.Hans problem är att han är så satans svartsjuk på Lenny😜

Nja så långt har det nog inte gått än. Troligtvis är han en bortskämd, curlad person med hett humör som borde vara hemma hos mamma och pappa och smälla igen dörren till sitt pojkrum då.han inte får som han vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in