2020-03-05, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vampera
Men ärlig talat är det BB som säger åt alla att dom måste gå och lägga sig nu (för att dom inte orkar dra på censur hela tiden mer) eller vad fan är grejen. Dom varken gjorde eller pratade om någonting speciellt... det här är ju verkligen katastrof

Censur hela Järva tiden börjar bli tröttsamt
2020-03-05, 00:50
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Censur fortfarande ???
Mergim har ju redan fått så mycket skit på sociala medier och BB vill nog inte vara tvungna att ta ut honom så här tidigt. Jag blir så jävla trött på censuren.

EDIT: Jasmine och Mergim har en diskussion i soffan som man ej fått höra ett ord av.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampera
Men ärlig talat är det BB som säger åt alla att dom måste gå och lägga sig nu (för att dom inte orkar dra på censur hela tiden mer) eller vad fan är grejen. Dom varken gjorde eller pratade om någonting speciellt... det här är ju verkligen katastrof

Fast gula rummet har sovit sedan en stund nu, så snackas ju inte där. Och de har ju varit uppe mycket längre av ingen speciell anledning innan. Väldigt oklar censur nu
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Man ska ha fienden nära sig för kunna vagga in den i falsk säkerhet!
Den kloke lär sig mycket utav sina fiender 😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej, då förstår jag varför. Du är blind för din egen dialekt - för vi (ja, jag är också från Sundsvall) pratar ABSOLUT INTE likadant som i Stockholm. Det kan du fråga vem som helst som inte är från Sundsvall om. Sundsvallsdialekten är vidrig.

Tacka fan för att man inte pratar som de i Sthlm iaf, alla låter som fjortisar.

Jag må vara blind i min egen dialekt, absolut.

Men det finns värre än vår dialekt om man säger så. Räcker med någon timme norrut
Bannlyst
Målar tånaglarna tills sliten börjar
2020-03-05, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Japp 100% true. Exakt likadan röst, det är helt sjukt haha. Jo det är ganska obehagligt, men är glad att Lennie inte är kass. Det finns hopp osv
Det känns ju som att Lennie har ganska "speciell" röst också (vet egentligen inte vad jag menar med detta, allas röst är väl unik på sitt sätt haha) så sjukt med någon som likadant haha. Känner det jag med faktiskt!! Lennie må vara "tråkig", men han är i alla fall inte kass som person.
Medlem
Boonks avatar
Kan det vara så att Marek har brutit ihop ute i soffan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodsmile
Det är så uppenbart att Mergim inte har psyket för BB, tycker nästan synd om honom.
Jag med. Han grät och skakade ikväll, måste känt sig jävligt ensam. Säger varken om han förtjänar det eller inte.
Men han är ung, extremt dåligt självförtroende och van att bara följa någon som säger åt honom gör si eller så. Faller för grupptrycket. Han har ju ingen egen åsikt om något.
Dum, naiv och impulsiv.
Men ingen förtjänar att gråta pga de känner sig ensamma. Sa samma när Julia grät.
Medlem
Tror ni Mergims mamma har ringt ikväll angående hans uttalande om att inte sova med ”fittor”?
2020-03-05, 00:52
Medlem
MrsVanity1s avatar
Kongo Neger hade jag lyckligtvis glömt bort tills jag hörde hans blattesvenska mitt i allt.
Han är tråkig.
2020-03-05, 00:52
Medlem
Vart är Mergim o Jassa? Ser dom inte i gula rummet eller ser jag fel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in