2020-03-05, 00:20
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Fan jag blev lite nojig nu... Om inte Mergim vinner någon immunitet these days så finns risken att Lennie väljer att rädda någon annan med sin makt om deras beef växer. BB behöver Mergim.
Ja den risken eller chansen har definitivt ökat efter ikväll.
Mergim gör bäst i att vinna nästa tävling om det blir någon, men det lär det väl bli. Måste ha något att skratta åt.
Medlem
burialhexs avatar
Ledig säng i rosa. Lennie väljer Amolia
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Vet inte hur länge du kollat live, men det är inte enbart mergim som blir censurerad.
Mayhemnatten när patzy storma runt o skulle lämna 03:00 så var det censur i säkert 20-30 min.
Likadant när Sami o Glasman diskutera droger, fester och Samis ex var det väll censur i 20 min..

Hade varit kul om någon med tid/ork klocka den totala tiden som censur råder. Fruktansvärt irriterande är det i vilket fall som helst.
Ja jag vet att dom censurerar vissa saker. Men just nu verkar de följa just Mergim. Känns som att han skyddas.
Dom kan ju inte varna honom en gång till så då är de enklare att ingen får veta vad han säger.
2020-03-05, 00:21
Medlem
Rosa rummet fortsätter prata skit om Mergim. Lennie gick ut för han inte orkade lyssna.
Amilia har lyckats med det hon har planerat sen Anty åkte - Mission Get Mergim Out. Hon har sagt han kommer bli deras gängs ”död”. Så hon tror han skjuter sig själv i foten genom att vara med gula rummet för de kommer inte ta emot honom. Vi lär se.
Mina favoriter är Julia och Lennie just nu.
Medlem
Åh herregud Amilia i sängen darrar av nervositet nu när alla synat henne.

Vart ska du?!?!?
Vart ska du?!?!?!

Vem var det där?!?!
Vem var det där?!?!
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
När sa Mergim det?

Han sa att Lennie såg fet och svullen ut från skärmen i Lilla BB. Amilia skrattade som fan åt det dock så hon utnyttjar det bara nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Kolla hur tätt lenny lindat sitt täcke runt kuken, nu blir det inte pillande, fort knox där!

det säkra före det osäkra
Man vet aldrig när korvfingarna är där och pillar runt, medan Glenny sussar sött
2020-03-05, 00:22
Medlem
foxieroxies avatar
Lennie ska lämna rummet. Amelia: Ska du gå och prata med honom nu?
Kontrollbehov?
Medlem
martin gör verkligen allt för att få in den jassa är iskall vänder han ryggen med 3 lager täcken
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
När sa Mergim det?
När de som varit i lilla BB berättade att de fått se klipp från huset på sin lilla skärm sa Mergim att han tyckte Lennie såg tjock ut och svullen i ansiktet. Med glimten i ögat, uppfattade jag det som. Men Mergim är Mergim så man vet aldrig.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Rosa rummet fortsätter prata skit om Mergim. Lennie gick ut för han inte orkade lyssna.
Amilia har lyckats med det hon har planerat sen Anty åkte - Mission Get Mergim Out. Hon har sagt han kommer bli deras gängs ”död”. Så hon tror han skjuter sig själv i foten genom att vara med gula rummet för de kommer inte ta emot honom. Vi lär se.
Mina favoriter är Julia och Lennie just nu.

Men de måste väl få ventilera om det, när alla i rummet har varit involverade.
Bannlyst
Hahaha mergom och Julia det blir hummeli inatt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in