2020-03-05, 00:10
Medlem
bobbybishs avatar
Men förhelvete, vad händer med censuren? Varför???? Julia och Margarin har en helt vanlig dialog. Vi betalar för detta??!!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quq
BB på twitter hänvisar till "tekniskt strul" och att "prat om 3e person" är enda anledningar till censur...
3e person... Amila då eller?
Han lär ju knappast prata om utsidan samtidigt som han pratar om henne.
Tekniskt strul varje gång just Mergim pratar i kameran. Jorå de tror vi ju säkert på...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Han var inte alls 100% delaktig i det. Sluta sprid lögner!
Det rosa laget ville att han skulle spilla vattnet, det ville inte han så han gjorde det inte.
Fa-an vad jag hatar falska rykten usch!

Hahahahahahaha men är du go eller?
Medlem
Amilia också, ”jag har inte gjort NÅNTING 😢”
Jo idiot du snackar skit om alla konstant för att du är en osäker tjockis.
Medlem
Men Mergim gick ju bara ut för att röka med jullan och då censurerar de
Medlem
Pratar Mergim skit om Anty kanske? Måste vara därför dom censurerar
2020-03-05, 00:11
Medlem
Alla vi borde massbomba cmore/tv4 chatt, detta är helt oacceptabelt att det ska vara så mycket censur, stäng av mickarna men inte bilden era missbildade ollonhuvuden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fel. Vad jag har sett så märkte inte Mergim när Anty skulle hinta det för honom under tävlingen.

WRONG!
Han återberättade ju precis att dom sa "spill spill" och gav pikar att han skulle faila.
Maddo135, sluta skriv emot mig hela tiden, jag bli så tafatt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fel. Vad jag har sett så märkte inte Mergim när Anty skulle hinta det för honom under tävlingen.

Mergim sa klart och tydligt att han inte kan göra läggmatch för att det blir för uppenbart och att han dessutom inte vill riskera att åka ut själv osv när Anty kom med förslaget. Att Mergim inte märkte hintet var bara bullshit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Amilia har förmodligen den effekten sade lite kemin i rosa kanske inte fungerar för Mergim, Han kanske vill ha lugn och ro utan en massa tjaffs som han dras in i hela tiden!
De i gula rummet (inte Jasse kanske) är ju betydligt mognare och lugnare och tror de kan släcka hans eld lite vilket ju är bra för honom rent psykiskt fast dåligt för oss som vill se drama. Men han är fortfarande en dramaqueen så tror aldrig det blir helt dramafritt så länge han är med. Men rosa rummet har ju definitivt haft extremt dåligt inflytande på honom. Han är ju en ung och extremt osäker person som följer strömmen och gör vad ”ledaren” säger åt honom.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Fast det är väl på grund av amilia som mergim nu skapar "underhållning"?
Är ju sånt här man vill se. Konflikter osv.
Ja du har rätt på sätt och vis. Men jag tror Mergim har stora förutsättningar att skapa drama även om hon skulle ryka, och det kommer hon ju inte göra än på ett tag i alla fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja han tror att han säljer ut Amilia men bränner även sig själv.
Men han gråter väl ut sen och ber om ursäkt.
Mamma hör säkert av sig igen och berättar vad han ska säga till gruppen...
Men verkligen. Men det är ju inte första gången han agerar i affekt på ett sätt som slår tillbaka på honom själv. Han borde lära sig att andas i en fyrkant innan han börjar hetsa och skrika om saker.

För hans egen skull, alltså. För vår kan han gärna fortsätta som han gör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in