2020-03-04, 18:14
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Alex ska vinna. Sån genuin människa som inte snackar skit om folk för att få uppmärksamhet och är 100% sig själv. 😊❤️

Du måste vara komplett galen. Grattis!
2020-03-04, 18:14
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hade aldrig tänkt skapa ett konto på flashback...MEN efter att ha följt den här tråden sedan start kan jag inte låta bli...Har varit kanon att följa här vad som hänt när man ngn gång har missat liven..Trodde aldrig man skulle bli beroende av BB 😁...Är långtidssjukriven så det har blivit några timmar framför liven....Min absoluta favorit är Sami 😍 så skönt med människor som är sig själva! Sami o Julia i final 👍

Trött på Amilia o Mergim.........När jag hörde att Jocke skulle in blev jag först lite irriterad men han va ju störtskön den korta tiden han va inne..
Välkommen, Även om du vart här sen start.

Tråkigt att jocke lämnade så tidigt, Kunde blivit kul när han landat efter typ 1v för det tar ett tag innan dom släpper loss i huset.

Big Sam och Jullan strids mus är mina favoriter,
Men vad trött jag kan bli på Jullan x3 speed när hon pratar och tar över samtal totalt. Men fan va skön brud, totalt jäkla galen och bjuder på sig själv och är sig själv. Och det känns som att Jullan är en sån brud som man kan lita på till
100% även om hon kan fucka ur på Alkohol ibland. Hon är ärlig och säger rakt ut vad hon tycker och känner, och backar sina närmsta i vått och torrt.
Jullan borde tagga ner lite på Alkoholen, räcker med 1-2 glas mindre. Det kan bli lite för mycket och Olga kommer fram, Då är det kört. Men allt är glömt dagen efter.

Sami behöver man inte ens skriva något om, 4 bokstäver räcker KUNG.
Det skulle bli en hel uppsats om man ska skriva om hur jäkla skön, rolig, Flippad, Spontan han är.

Kanske kommer någon mer favorit under tiden mot final, men just nu är dom 2 på topp för mig.
2020-03-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Mergin ”jag skulle kunna va i lilla BB i 100 dagar” är missnöjd efter en dag 😷😷😷😷😷
Missnöjd efter 5 min*
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Så dom hade tusentals sökande och dom väljer dessa influencers och B-kändisar? Fattigt av TV4, riktigt fattigt.

Undrar vilka kvaliteter dom såg hos Lisa som ingen annan hade?
Medlem
Jag börjar gilla alex
2020-03-04, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Undrar vilka kvaliteter dom såg hos Lisa som ingen annan hade?

Hon var lesbisk och dom "Gillar olika" antagligen.

EDIT: Hennes vän hade ju sagt åt henne att hon måste söka in dessutom.. Antagligen för hon själv var trött på henne och inte för att hon tillför mycket. 100 dagar ledigt ifrån tråkmånsen liksom.
2020-03-04, 18:17
Bannlyst
Alex väldigt snäll
2020-03-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Jag börjar gilla alex

Har alltid gillat Alex. Han gjorde bort sig en hel del med Anty men annars en skön kille.
2020-03-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Alex ska vinna. Sån genuin människa som inte snackar skit om folk för att få uppmärksamhet och är 100% sig själv. 😊❤️

Ja han är helt klart bland top 3 i huset för mig i alla fall. Verkar vara en jävligt schysst person. Han skämtar och driver med folk, men det görs alltid med glimten i ögat och ett stort leende.
2020-03-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Jonna och Lunabelle kom in och hämtade Jocke tidigt imorse, typ 06.30. Många starstruck:na ögon, ingen var väl direkt jättechockad över att han var mullvad.

Immunitetstävling bland de osäkra, inkl lilla BB. Glasman vann.

Myrans intervju finns nu i appen.

Onanikoja är näst på schemat, tittarna har fått rösta. Tror Jasse ledde när jag kollade. Vi vet ingenting vad det innebär mer än "Onanikoja med Chrillovic".
Det har inte hänt så mycket alltså haha?
Såg faktiskt Antonias intervju med en kompis i pluggpausen i skolan. Suckade och himlade med ögonen a la Antonia herself genom hela...
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Alex väldigt snäll
Det var min katt vi hade som liten också men han hade bättre borsskick än Alex.
Medlem
bobbybishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Jag börjar gilla alex

Haha jag började gilla honom förra veckan.. Måste varit när han sa till Vickan att han kunde ta ett foto också - där hon kunde vara med efter gruppbilden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in