2020-03-03, 23:54
Medlem
De har fortfarande inte städat undan efter maten lata jävla svin, borde bli straffade...
2020-03-03, 23:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
vad var de Jocke fick för uppdrag!? Har glömr
Verkar som han har glömt också för att han skulle bland annat tala om för Vicky att han var intresserad av henne.

Det andra var att han och Jonna skulle skiljas. De andra reagerade med "Oj vad tråkigt" och gick vidare.

Bra prank BB!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tv4 har gått ut med att det klippet har lidit av "tekniskt strul" och kommer förmodligen inte återhämtas och publiceras. Den lögnen har fått mycket kritik så vi får se om de ger efter och släpper klippet.

Nae vad dåligt. Kan bara tänka mig vad hon sade. Det lilla man fick se så sade hon ju att hon inte alls hade trott att hon skulle åka ut. Det är säkert något de inte vill visa.
Medlem
kermiths avatar
Ser jag samma BB just nu? Tänk att en ENDA skitstövel som Antonia ”Spacklet ”Johnson lämnar lämnar så är det än härlig, öm, varm, glad och positiv stämning i huset. Naturligtvis har Jocke också spelat in, men Spacklet var den kolossen som drog ner allt i dyngan. Knappt man tror det själv. Börjar nästan gilla Mergim "blattealbanen" Feka, Lennie "Mopsen och Importören" Hansson och Amilia "sjökon" Stapelfeldt... Bara nästan, dock.

Kapitlet Elisabeth ”Fakelebban”Engh, kvinnan har klivit in i någon sorts extas. Hon domderar, höjer rösten, pekar med öppen hand och känner att hon blir sveriges superälskling. Det är så ironiskt att jag har glömt att skratta. Hon har inte en susning av att hon är kvar pga alla ville få ut mobbaren spacklet. Det blir intressant att se hennes nuna när hon asap blir utkickad, förhoppningsvis redan på måndag för jag klarar inte henne längre.

Hon äger allt och alla, skriker åt BB att fixa det ena och det andra värre en kommandoran i Emil.
Pheew
2020-03-03, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha yes, hade rätt om att Julia är aspie.
Känns som att hälften av deltagarna verkar ha någon NFP i år. Så kanske det alltid har varit bara det att det är mer acceptabelt att prata öppet om sånt 2020.
2020-03-03, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Känns som att hälften av deltagarna verkar ha någon NFP i år. Så kanske det alltid har varit bara det att det är mer acceptabelt att prata öppet om sånt 2020.
Jag tror snarare på det senaste.
2020-03-04, 00:01
Medlem
Nu får de sluta viska i lilla BB!!
2020-03-04, 00:03
Medlem
Jullan håller på att avvänja sig från amfetamin. Inte konstigt att hon är psyko.
2020-03-04, 00:04
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ser jag samma BB just nu? Tänk att en ENDA skitstövel som Antonia ”Spacklet ”Johnson lämnar lämnar så är det än härlig, öm, varm, glad och positiv stämning i huset. Naturligtvis har Jocke också spelat in, men Spacklet var den kolossen som drog ner allt i dyngan. Knappt man tror det själv. Börjar nästan gilla Mergim "blattealbanen" Feka, Lennie "Mopsen och Importören" Hansson och Amilia "sjökon" Stapelfeldt... Bara nästan, dock.

Kapitlet Elisabeth ”Fakelebban”Engh, kvinnan har klivit in i någon sorts extas. Hon domderar, höjer rösten, pekar med öppen hand och känner att hon blir sveriges superälskling. Det är så ironiskt att jag har glömt att skratta. Hon har inte en susning av att hon är kvar pga alla ville få ut mobbaren spacklet. Det blir intressant att se hennes nuna när hon asap blir utkickad, förhoppningsvis redan på måndag för jag klarar inte henne längre.

Hon äger allt och alla, skriker åt BB att fixa det ena och det andra värre en kommandoran i Emil.
Pheew

Ja vad det verkar ,återstår att se när Jocke lämnar om vi är back too basic med Blåvalen Amilia & Co.

Ja fakelebban har missförstått orsaken till att hon blev kvarröstad.Inte helt jävla otippat.

Bästa jag sett på länge var att "vi" fixa så Antonia Anty "Spacklet" Johnson fick dra.
Den kommer kännas bra lääääänge!
Mobbare pch skitsnackare!
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-04 kl. 00:06.
2020-03-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran

Jo, känns som att det och/eller psykisk ohälsa får folk att dras till dokusåpor. Två gamla deltagare begick ju självmord
2020-03-04, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Jullan håller på att avvänja sig från amfetamin. Inte konstigt att hon är psyko.

Riktigt oansvarigt av både henne och produktionen att hon inte tar enligt ordination.
2020-03-04, 00:05
Medlem
Lisa visa att du har stake och kliv ur rummet din jävla mes

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in