Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Ser jag samma BB just nu? Tänk att en ENDA skitstövel som Antonia ”Spacklet ”Johnson lämnar lämnar så är det än härlig, öm, varm, glad och positiv stämning i huset. Naturligtvis har Jocke också spelat in, men Spacklet var den kolossen som drog ner allt i dyngan. Knappt man tror det själv. Börjar nästan gilla Mergim "blattealbanen" Feka, Lennie "Mopsen och Importören" Hansson och Amilia "sjökon" Stapelfeldt... Bara nästan, dock.
Kapitlet Elisabeth ”Fakelebban”Engh, kvinnan har klivit in i någon sorts extas. Hon domderar, höjer rösten, pekar med öppen hand och känner att hon blir sveriges superälskling. Det är så ironiskt att jag har glömt att skratta. Hon har inte en susning av att hon är kvar pga alla ville få ut mobbaren spacklet. Det blir intressant att se hennes nuna när hon asap blir utkickad, förhoppningsvis redan på måndag för jag klarar inte henne längre.
Hon äger allt och alla, skriker åt BB att fixa det ena och det andra värre en kommandoran i Emil.
Pheew
Ja vad det verkar ,återstår att se när Jocke lämnar om vi är back too basic med Blåvalen Amilia & Co.
Ja fakelebban har missförstått orsaken till att hon blev kvarröstad.Inte helt jävla otippat.
Bästa jag sett på länge var att "vi" fixa så Antonia Anty "Spacklet" Johnson fick dra.
Den kommer kännas bra lääääänge!
Mobbare pch skitsnackare!