2020-03-03, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag tror att hon kommer att anmäla sådant som din jävla fitta, din jävla hora, jag ska döda dig, ditt luder osv. Sådant kan ju ses som åt helvetet sjukt kan jag tycka.
Sådan stor aggression kan jag inte förstå att man känner om man aldrig mött människan i fråga.
Helt jävla onödigt och man slår egentligen sig själv på käften.
Sedan tycker jag att man får tycka illa om eller tycka om vem man vill. Även prata om det högt.
"Jag ska döda dig" förstår jag, det är ett olaga hot. Har folk verkligen hotat henne till livet? Men allt det andra folk säger finns det inga grunder att anmäla på. Dött lopp.
2020-03-03, 23:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Den här Amilia tycker jag faktiskt är lite rolig. Hon går bra ihop med Sami och Jocke. Har humor och självdistans.

Men för övrigt en vidrig människa.
Håller med! Amilia är som bäst just nu. Lite lagom, tar 38% plats istället för det vanliga 98.
Förövrigt mysig stämning just nu och jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men Jocke har haft en rätt positiv inverkan på gruppen. Rätt synd att han lämnar imorgon faktiskt.
2020-03-03, 23:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Antys Universe
Box 666
111 222 Bitchville
Okej ska skicka
2020-03-03, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Stackars Lennie när Amilia anfaller honom! Om han hade typ 8 kg mindre muskelmassa så hade det varit regelrätta övergrepp, nu känner jag mig ändå trygg att han skulle kunna freda sig om det urartade i en kamp på liv och död. Men det betyder inte att det är rätt!
Hon är så sjukt äcklig. Kan de inte skicka in en vibrator till henne? Så jävla kåt och våldför sig på stackaren som inte vågar säga ifrån.
2020-03-03, 23:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
BB borde sända lite från soffan till Lill-BB just nu...
Haha Mergim skulle flippaaaa.

Vi har inte sett honom på 30 min, är det för att han ligger i fosterställning och gråter efter cigg (Lennie)?
2020-03-03, 23:27
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Den här Amilia tycker jag faktiskt är lite rolig. Hon går bra ihop med Sami och Jocke. Har humor och självdistans.

Men för övrigt en vidrig människa.
Ja hon har humor och självdistans och kan även skratta åt sig själv.
Men hennes falskhet lyser igenom.
Kanske blir bättre framöver. Jag har börjat gilla henne mer och mer och ibland inte alls.
Vettesjutton men jag skiftar från dag till dag. Just nu tycker jag att Jasmine är överspelt och barnslig. Kan hända att ju längre tiden går ser man nya sidor hos deltagarna växa fram.
2020-03-03, 23:28
Medlem
Citat:
Haha Mergim skulle flippaaaa.

Vi har inte sett honom på 30 min, är det för att han ligger i fosterställning och gråter efter cigg (Lennie)?
Han har mardrömmar om att Lennie ligger med Amilia nu, han är för trög för att förstå att Lennie avskyr henne
2020-03-03, 23:29
Avslutad
Skönt att Amilia sitter tyst nu
2020-03-03, 23:29
Medlem
Jag tror inte vickan är blyg av sig och säger nog inte nej till hästkuk från prinsen... jasse vill ju ändå inte ligga så han lär ju passa på nu när jasse inte sover i gula rummet :PP
2020-03-03, 23:30
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Håller med! Amilia är som bäst just nu. Lite lagom, tar 38% plats istället för det vanliga 98.
Förövrigt mysig stämning just nu och jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men Jocke har haft en rätt positiv inverkan på gruppen. Rätt synd att han lämnar imorgon faktiskt.

Håller verkligen med. Synd bara att Blåvalen raserar den bilden av henne, gång på gång.

Jocke har varit grym. Tror man kan uppskatta hans deltagande på ett annat sätt nu när man vet att han inte är där för att vinna. Jocke är expert på timing och så även här
2020-03-03, 23:31
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Skönt att Amilia sitter tyst nu
Så svartis
2020-03-03, 23:31
Medlem
Amilia är knäpptyst nu när hon ser att Martin ligger tätt med Vic.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in