2020-03-03, 15:25
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergim kommer ju bli så arg ”Amen jag har juu kämpat längst med tejpen varfeer ska vi straffass??”
Haha 100 spänn på att han säger exakt såhär 😂
2020-03-03, 15:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Jag tycker inte han har tillfört något underhållande annat än att ha små kycklingungar som springer efter honom och smörar? Eller har jag missat något?
Det var jävligt underhållande igår i poolhuset när Amilia talade till honom med sin snobbiga "Jag är så fantastisk"-röst och Jocke bara lämnade samtalet och gick ut på gården, så att hon fick avbryta sig själv, helt förvånad

Gillar även hur Mergim totalt skämmer ut sig när han fjäskar sönder. Hade kunnat tänka mig att Jocke hade slutfört sin analys av samtliga och sedan börjat vara mer offensiv (om än på ett kontrollerat sätt).

Aspergers är jävligt roligt ibland. Stenansikte och noll skådespelarleenden, liksom. Jag tycker att det blir ganska roligt att kolla på.
2020-03-03, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Röstat turkos nu, ska bli så underhållande att se lillponken Mergim tappa det där inne Hoppas de är instängda 24 timmar hehe.

Han stoltserade ju när han hängde i tejpkokongen att han "lätt" kunde hänga där i 24 timmar så.
5 minuter innan dess grät han för han hade såååå ont i armen och hans hand var ju heeelt lilaaa!!
2020-03-03, 15:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tycker det e kul att jocke är mullvad och man kan styra via appen lite vad han ska göra.

Kan bli riktigt roliga scenarion, t.ex alla tjejer kommer börja kladda när han ska skilja sig 🙂
Jo, men jag önskar att han kunde stanna åtminstone en vecka. Det hade ju varit helt legitimt ändå. Bara trolla sönder dem och observera hur brudarna får dollartecken i ögonen och vill tafsa. Men det hade väl inte tv4 råd med.
2020-03-03, 15:29
Medlem
Zingo2s avatar
Märkligt att ingen reagerar att Jocke har solglas på sig.😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det var jävligt underhållande igår i poolhuset när Amilia talade till honom med sin snobbiga "Jag är så fantastisk"-röst och Jocke bara lämnade samtalet och gick ut på gården, så att hon fick avbryta sig själv, helt förvånad

Gillar även hur Mergim totalt skämmer ut sig när han fjäskar sönder. Hade kunnat tänka mig att Jocke hade slutfört sin analys av samtliga och sedan börjat vara mer offensiv (om än på ett kontrollerat sätt).

Aspergers är jävligt roligt ibland. Stenansikte och noll skådespelarleenden, liksom. Jag tycker att det blir ganska roligt att kolla på.

Haha. Visste inte att han har aspergers. Kan bli intressant då
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
5 minuter innan dess grät han för han hade såååå ont i armen och hans hand var ju heeelt lilaaa!!
Jag tycker att han börjar bli riktigt rolig att se på när han gråter, pustar och fuck hit och dit.
Vill ha kvar honom ett tag till.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ja han är sådan clown alltså haha
2020-03-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jo, men jag önskar att han kunde stanna åtminstone en vecka. Det hade ju varit helt legitimt ändå. Bara trolla sönder dem och observera hur brudarna får dollartecken i ögonen och vill tafsa. Men det hade väl inte tv4 råd med.

Absolut, hade varit kul om dom får en fredagsfest med massa sprit och vid 22.00 när alla är tankade försvinner han utan att säga hej då, se hur många som märkt det och hur fort.

Typ in i bikten, går ut, bikten blir upplåst 5 min senare.
2020-03-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami behöver inte smöra för honom.

Har jag sagt det?
2020-03-03, 15:32
Medlem
Men gud håll käften Amilia nu börjar hon babbla igen
2020-03-03, 15:32
Medlem
brajzillas avatar
Röstade också turkosa... skulle vara roligare om Jockes uppdrag var att typ hata Glasman så Sami stätts i en jävligt jobbig sits!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in