2020-03-03, 14:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Tror det handlar med om psykiskt än fysiskt. Jag har ätit båda två under många år och haft pauser utan problem hehe

Ja, så kan det ju vara. Jaja, strunt samma. Vi lär inte få veta vilket iaf eftersom inte sa tydligt vilken medicin det handlade om. Var jag som utgick ifrån att det var ADHD-medicinen.
2020-03-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det sämsta med att rosa vinner är ju Amilia sitter säkert.

Vilket gör att Amilia kommer aldrig få veta hur vi tycker om henne ;(
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Galet hur Julia som är så himla vacker och har en fantastisk kropp framstår som en överfull dasstunna så snart hon öppnar käften.

Ja sjukt. Om personligheten varit lite annorlunda fyfan asså.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur tror ni att utröstningen kommer att ske i fortsättningen. Kommer man att rösta på en deltagare skall få stanna eller att man får välja mellan två personer som i den senaste omröstningen med Spacklet och Lisa?

Som jag fattat det är tanken att det ska vara 3 som hänger löst. En person får rädda - i det här fallet Lennie från förra veckans makttävling - då återstår två personer som tittarna ska rösta på. Så har jag uppfattat det iaf.
2020-03-03, 14:24
Bannlyst
För helvete Amalia sluta dansa
2020-03-03, 14:24
Medlem
Citat:
Ja, så kan det ju vara. Jaja, strunt samma. Vi lär inte få veta vilket iaf eftersom inte sa tydligt vilken medicin det handlade om. Var jag som utgick ifrån att det var ADHD-medicinen.

Aah! Vet i alla fall att Amilia äter Elvanse. Men Julia sa i början att hon åt något för att hålla henne jämn, jag trodde mer hon va lite bordeline ish från början. Men får väl se om hon nämner något om allt igen.
2020-03-03, 14:25
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Undra hur mycket meds Julia tar? Hon ser jäkligt sliten ut för att vara 29 år också.
Jag tycker tvärtom. En mycket vacker kvinna. Skulle vilja ha hennes rumpa. Min är för liten
Medlem
Varför i helvete får Amilia alltid vara i det bästa laget? Hur fan ska vi få ut henne nu? Pallar inte hennes kackel en dag till.
Medlem
avixs avatar
Mergim kommer ju också vara safe för vem ska Lennie rädda nu när Amilia är säker?...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Som jag fattat det är tanken att det ska vara 3 som hänger löst. En person får rädda - i det här fallet Lennie från förra veckans makttävling - då återstår två personer som tittarna ska rösta på. Så har jag uppfattat det iaf.

Ok då är tanken att man i fortsättningen skall rösta mellan två deltagare i en omröstning via appen.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Aah! Vet i alla fall att Amilia äter Elvanse. Men Julia sa i början att hon åt något för att hålla henne jämn, jag trodde mer hon va lite bordeline ish från början. Men får väl se om hon nämner något om allt igen.

Ja, öronen är spetsade
2020-03-03, 14:26
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur tror ni att utröstningen kommer att ske i fortsättningen. Kommer man att rösta på en deltagare skall få stanna eller att man får välja mellan två personer som i den senaste omröstningen med Spacklet och Lisa?

3 nominerade på måndagen.
Någon deltagare får rädda en av dem med makt under veckofinalen.
Vi får rösta vilken vi vill ha kvar av 2 människor.

Jag tror det kommer bli så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in