2020-03-02, 23:51
Medlem
Lunatics avatar
Sov1 nu. jocke och sami
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Jag hoppas att Amilia är arbetslös när hon kommer ut nästa måndag.

Hon kan alltid jobba på splash. Bara skitpersoner där. Så hon passar fint där.
Medlem
theeaglefalks avatar
Sammanfattning av min uppfattning av deltagarna hittills:

Mergim: (Aka. Bögrim)
Mycket osäker som människa. Tyvärr stort misstag att delta i programmet. Märks att han är ung och inte har den sociala kompetensen som krävs men framförallt inte psyket.

Amilia: (Aka blåval)
Rider på höga hästar och är uppenbart där för spelet och kan kniva vem som helst i ryggen. Får hon va kvar sist av de som är i rosa rummet kommer vi se mycket mer skitsnack än vi gjort nu. Tyvärr tror jag vi får se henne kvar ett tag till av underhållningsvärde. Man kan tro hon glömt bort kameran så mycket skit hon snackar om dem andra. Förövrigt starkt psyke men tyvärr genomskinlig.

Alex: (aka Borgmästare,N ordet osv...j
Tror han är smartare än vad vi tror. Iallafall rent spelmässigt. Sen är han inte kompetent i övrigt. Gäller för honom att hålla hårt i Lisa och fulspela mot Mergim och Amilia. Tror han och Mergim kan hamna i beef när som helst. Nu finns ingen Anty kvar längre som kan backa up Mergim eller förhindra Alex.

Lenny: Vi vet fortfarande ingenting om Lenny. Han glider med. Är tyst. Har möjligtvis börjat irritera sig mer och mer på Mergim, för er som såg igår när han nämnde att han blev sur på honom. Kanske finns det en trevlig rolig människa men tyvärr hamnade denna man i fel grupp från början.

Sami: En tydlig publikfavorit, kanske kan han ta hem detta om inte folket tröttnar. Det som dock talar emot vinst är att han själv tröttnar. Alternativt att hans humor framför kameran blir för genomskinligt för att fiska likes.

Martin:
Måste ändå säga att jag gillar Martin. Han snackar möjligtvis skit ibland om Julia, men det har mest varit för att kunna bonda med gula rummet, skitsnacket har nu upphört och han är en del av teamet. Uppfattar honom lite tråkig men det jag tycker om är att han kommer våga säga vad han tycker och verkar ha bra värderingar om någon skulle käfta mot honom. Återstår att se.

Julia:
Kandidat 2 till att kanske ta hem alltihop. Allt beroende om hennes galenskaper i huset fortsätter. Sånt gillar vi. Hon är sig själv 100% är min uppfattning och det gillar jag!

Viktoria: Ena sekunden gillar man henne, andra sekunden får man avsmak. Blir intressant att se nu när Anty lämnat vad som sker. Lite starstruck på Jocke med. Vi får se, för kort tid har gått för att avgöra om jag gillar eller ogillar henne.

Jazz:
Antingen väldigt känslostyrd som människa eller Oscars belönt skådespel. Hon verkar genuin, men blickarna mot kamerorna får en att tänka till. Mer tjafs med Mergim. Tror det kan braka loss nu när Anty stack

Glasman: hade inte varit glasman utan Sami, men hade Sami varit Sami utan glasman? Det får vi se med tiden, men än så länge rider hans framgång kring Sami. Amilia försöker bonda med glasman ofta, men tror att hon egentligen vill försöka vinna hans förtroende för framtiden.

Edit: glömde Lisa lol

Lisa är väldigt förvirrad och osäker. Tyvärr är nog inte detta för henne men verkar vara en fin person i övrigt som också hamnat lite fel i huset.
2020-03-02, 23:52
Medlem
Martin för bövelen
Medlem
Tråkigaste säsongen. Inte konstigt att så många hoppar av och dom behöver ta in kändisar lol. Vem kollar ens på detta längre
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Helvete vad Julia skriker, psykopatbrud.
Japp hon ska fan till psyket, horig och lätt att få i säng
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Jag hoppas att Amilia är arbetslös när hon kommer ut nästa måndag.
Det är hon. Amilia har sagt upp sig från sitt jobb på Splay One enligt egen utsago och verkar stämma. När BB hade premiär tidigare i februari så hade dom fortfarande en platsannons uppe för hennes gamla tjänst, den är dock borttagen nu ser jag.

Så ja, arbetslös kommer hon vara
Medlem
Lord2Moynes avatar
Amilia med skägg, glasögon och permanentat hår hade varit skrämmande lik Edward Blom.

Lite elakt mot Edward kanske, förlåt Edward.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hon kan alltid jobba på splash. Bara skitpersoner där. Så hon passar fint där.
Jag vill inte att hon ska få jobba alls. Ingen ska behöva utsättas för denna människa. Hon är helt sinnessjukt horribel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Nä, det här håller inte, tråkig gulle gull stämning, inga pakter och alla svansar efter Jocke.
Redan trött på honom.
BB behöver jockeboi inte familjefar Joakim Lundell.
Jasse och Martin sitter o gullar, boring zzzzzzzz
Tråkigt det låter. Tänkte skaffa live men nu tvekar jag.
Senast redigerad av Virgo1 2020-03-03 kl. 00:28.
Medlem
Blaisens avatar
Amilia får en liten reality check, ingen vill sova med henne hahahahaha "Jag kommer sova i slussen"
Medlem
kermiths avatar
Snälla låt er inte luras Jocke känner till rövslickeri och det kommer inte påverka hans känslor. Han är gammal i gejmet. Det är bara bra att han sover där och har koll på skitsnacket. Jag hoppades från början att han skulle ligga hos "Pink Ladies". Slipper man Amilia "sjökon" Stapelfeldt och hennes imbecilla snack. Dessutom vet vi nu att VI har makten trots alla botar som Antonia ”Spacklet ”Johnson har köpt. De som inte trodde på mig att hon köpt botar stänger klaffen nu.

Jag är ingen ond djävel men blev nästan till mig i kalsongen när jag fick se den falska mobbaren Antonia ”Spacklet ”Johnson lämna. Hon och "Pink Ladies" var så tvärsäkra på att Elisabeth ”Fakelebban ” Engh skulle lämna.

Dessutom är det bra att "Pink Ladies" slickar röv nu, det biter bara tillbaka. Sådan är naturen.
Bara en tidsfråga nu när Mergim "blattealbanen" Feka blir utslängd, antingen genom att lacka eller blir utslängd genom oss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in