2020-03-01, 07:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10
Jag kör Formuler Z8 med MyTvOnline 2,är helnöjd

Jag med, wow vilken uppgradering från Smart IPTV-appen från SmartTV'n. Nu känns det verkligen som man kör en digitalbox, och jävligt kompetent sådan.
Wifi inga problem med 4k
2020-03-01, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Jag med, wow vilken uppgradering från Smart IPTV-appen från SmartTV'n. Nu känns det verkligen som man kör en digitalbox, och jävligt kompetent sådan.
Wifi inga problem med 4k

Kul att folk äntligen börjar fatta😁😁
Som vi tjatat. R.I.P Appjävlar😉
2020-03-01, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Har det inte gått ut då? Eller varför ska du betala för abonnemanget?

Har din säljare använt Swish så lär han ju inte vara den smartaste... 🤪
Det fungerade igen ett par dagar, men den la av igår igen. Nu får jag upp Server Returned 404 Not Found.
Går varken att kontakta leverantören eller betala abonnemanget för att jag får upp fel att mottagaren är inte kopplad till swish.

Nåja, får bli att leta efter en ny leverantör..
2020-03-01, 10:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joelbitar74
Kul att folk äntligen börjar fatta😁😁
Som vi tjatat. R.I.P Appjävlar😉

De som höll mig tillbaka i ett helt år var väl att "det fungerar väl tillräckligt bra för vad det nu är och vad man betalar"

Fast med Z8:an har TV-tittandet blivit som helt ny värld, med äkta EPG, snabbare kanalbyten, catch-up, inspelning, VOD som visar IMDB-ratings (antar det kommer därifrån) och riktigt beskrivning av filmen/serien.
Dessutom skön fjärr som funkar utan man måste peka som en laserpenna :P
2020-03-01, 10:15
Medlem
Citat:
De som höll mig tillbaka i ett helt år var väl att "det fungerar väl tillräckligt bra för vad det nu är och vad man betalar"

Fast med Z8:an har TV-tittandet blivit som helt ny värld, med äkta EPG, snabbare kanalbyten, catch-up, inspelning, VOD som visar IMDB-ratings (antar det kommer därifrån) och riktigt beskrivning av filmen/serien.

Kul att du är nöjd
2020-03-01, 13:34
Medlem
Hej!!!

Har helt glömt bort vilken leverantör jag har! Kan jag på något sätt ta reda på det? Kör med GSE IPTV.
2020-03-01, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnblond
Hej!!!

Har helt glömt bort vilken leverantör jag har! Kan jag på något sätt ta reda på det? Kör med GSE IPTV.

Har du inget mail kvar från säljaren?
2020-03-01, 14:40
Medlem
Citat:

Rätt lätt att räkna upp fördelar med Z8an.. 💪🏻😜
2020-03-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Har du inget mail kvar från säljaren?

Tyvärr inte 😬😬😬
2020-03-01, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnblond
Tyvärr inte 😬😬😬

Spara alltid såna mail. 👍🏼
2020-03-02, 01:24
Medlem
Citat:

Bra, tydligt inlägg som visar på fördelarna med Z8an, tycker att folk här i tråden varit förbannat dåliga på att konkret visa på fördelarna med att punga ut med ca 1800kr på en box.
2020-03-02, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Bra, tydligt inlägg som visar på fördelarna med Z8an, tycker att folk här i tråden varit förbannat dåliga på att konkret visa på fördelarna med att punga ut med ca 1800kr på en box.

Fördelarna har dragits fram här men oftast är det inte förrän man själv testar på det man märker hur smidigt allt funkar. Plus att det är snyggt utseende på hela upplägget i Mytvonline 2 appen i Formuler Z8.
Det är snyggt och enkelt i Tvip 605 också.

Många tänker nog att så stor skillnad kan det väl inte vara att köra med app i smart-tv jämfört med en iptv-box

Man kan hitta en Z8 billigare än 1800 kr i Sverige.

Ska man ha en Apple TV 4/4K eller en Nvidia Shield som är de två alternativen efter Formuler Z8 och Tvip 605 som är vettigast så ligger dom ännu högre i pris.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in