2020-03-01, 22:44
Medlem
foxieroxies avatar
Hur de håller på. "Tittarna tycker si, tittarna tycker så. Tittarna vill ha det."
2020-03-01, 22:45
Medlem
Det är nu nån skulle ställt sig framför Julia, mitt emellan hennes ben och pissat i poolen
Sen avsluta med: "Jag har samma humor som dig Julia"
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag förstår ändå hur de tänker. Jassa spelar safe och farligt just nu genom att vilja vara med "fienderna" och säkra sin plats hos båda grupperna istället för fortsätta vara starka med rainbow. Tror det kan bli ditt fall lill jazz
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
glasman verka tror han är värsta sektledren att alla ska rätta sig efter hans regler
Jag har inte alls fått den bilden, snarare tvärtom. Konsumerar BB flera timmar om dagen.
Vad grundar du det påståendet på?
2020-03-01, 22:47
Medlem
vad tror vi jasse har för störd här ute? 1:a veckan blev hon ju fullständigt överkörd i omröstningen mot sami 70-30 75-25? typ (räddades av mergim)

2: andra veckan fick hon 70% av tittarna för att stanna kvar frågan är hur många av dem rösterna som kom från sami glasmansida?

hade varit intressant och se henne vara nominera igen med tanke på situationen nu och att hon är sjukt tråkig ihop med martin
2020-03-01, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Jag har inte alls fått den bilden, snarare tvärtom. Konsumerar BB flera timmar om dagen.
Vad grundar du det påståendet på?

Hans kärlek till Jazz som är väldigt tydligt när han blir svartsjuk ibland

Håller med dig AlanKennedy om Glas
2020-03-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
+1
Men det kan fan inte vara något annat än en arrangerad fake-hype. Tror han fått deg för panelen, freeze och att fakea att han ska vara med
Hoppas och tror också det!
2020-03-01, 22:50
Medlem
Om inte anty ryker imorgon och fettot nästa vecka säger jag upp kontot
2020-03-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Känns jävligt fegt. Att de sitter och pratar om henne bakom hennes rygg, och planerar att utesluta henne om det visar sig att det inte är PMS/mens som spökar, istället för att säga allting i hennes ansikte direkt gör ju att de sjunker till andra rummets nivå. Inte alls ok, imo.

fast det är ju inte skitsnack det är ju fakta dem snackar om hur dem ska gå tillväga också vidare det är ju onödigt å ta snacket med henne nu när hon är grinig kan ju bara göra det värre

framförallt glasman tror jag skulle göra allt för jasse i huset därför han är orolig
2020-03-01, 22:51
Medlem
När fettot och anty ser dagens avsnitt kmr de fatta hur elaka de är och hur hatade de är.
2020-03-01, 22:51
Medlem
Globalisten55s avatar
Kongo klagar att han inte får något

Människan äter ju i stup i ett-Stackaren kan ju börja svälta🙃

Nu springer han efter Veronica istället efter hon sagt jag gillar mörk choklad
2020-03-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast det är ju inte skitsnack det är ju fakta dem snackar om hur dem ska gå tillväga också vidare det är ju onödigt å ta snacket med henne nu när hon är grinig kan ju bara göra det värre

framförallt glasman tror jag skulle göra llt för jasse i huset ärför han är orolig
Inte sagt att det är skitsnack, bara att det är fegt att prata ihop sig bakom ryggen. Fast att inte ta det nu kommer innebära att alla inblandade parter går runt och tisslar och tasslar och stör sig på varandra och letar fel i varandra, och det om något gör allting värre. Det är bättre att ta upp det nu, rensa luften, få höra hennes sida och sedan gå åt varsitt håll eller gå i familjeterapi och jobba på relationen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in