[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Och ändå så gjorde du, slå ned alltså.
Jag har inte slagit ned på ditt språk, precis som jag säger, jag berättar för dig att jag knappt kan bemöta dina inlägg, på grund av det, det är som det är.
Men jag skall dela upp det här inlägget väldigt tydligt, så ser du vad jag menar.
Citat:
Dock så har vi flera punkter här som är mycket besvärande för de styrande.
Vilka punkter?
Du slänger ur dig ett påstående, och sedan skall man få fråga/vänta på hur detta utvecklas efter "Wall of text-inlägg"
Citat:
Och såna här stolpskott som administrationen tillsatt är farligt för USA som land.
hur är det farligt för USA som land?
Dåliga politiker?
Vilken tur vi inte har några dåliga politiker här!!
Du slänger ur dig ett påstående, och sedan skall man få fråga/vänta på hur detta utvecklas efter "Wall of text-inlägg"
Om du tycker det var ett bra balanserat inslag, så förstår jag din ståndpunkt.
Media/rapportering för idioter.
Tror du att om du frågar Sveriges inrikesminister, eller till och med Försvarsminister, hur många gasmasker vi har, och om det räcker till befolkningen, vi har, så vet någon av dom det?
Citat:
Och det finns bara en att skylla på, och det är den vid makten.
Ja, jag har hört det några gånger.
Helt okej.
Citat:
Att trump är full av skit, det vet vi med att Obama gjorde för lite med ebola, men sen kom trumpen och hans sekt och tog bort pandemi-beredskapen.
Ja, jag har hört det några gånger.
Citat:
Och ja, facit kommer senare, och du kan bara be om att det inte blir illa.
Ja, jag har hört det också, några gånger.
Citat:
Och det försökte du göra till nått annat också,
Vad försökte jag göra det till?
Citat:
då diskutera som en vuxen är nått du inte klarar av ens.
Då är det din åsikt.
Jag försöker sålla ut vart du vill komma till, konkret, utan att behöva sila igenom en massa upprepningar och spekulationer.
Citat:
Saken är att han har inte en susning vad han pratar om, utan det handlar bara om snacka skit som alla bondfångare gör.
Ja, jag har hört det.
Citat:
Intresset för den Amerikanska befolkningen som minimalt och att man kan få en pandemi som dödar 2-4% av de drabbade.
För vem är han president egentligen?
Men du, om det nu inte drabbar 2-4%, och det inte blir något av det här, och det visar sig att ditt bölande här, inte var relevant överhuvudtaget.
Kommer du på något sätt överhuvudtaget ge något erkännande att det gick bra utan den där Pandemi-beredskapen?
Något lite?
Eller kommer du fortsätta sitta och böla och klaga om nästa sak, oavsett vad, och ställa krav som aldrig ens behövs, som en riktig kärring?
Citat:
Den sjukliga narcissismen är för tydlig här, trumpen pratar om sig själv när en potentiell kris närmar sig.
Är det vad Amerikanen vill höra tro?
Det visar sig nästa val Klyban.