2020-03-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
HAHA det känns som det kan spåra på eran gata framöver. Det finns ju alla förutsättningar för kaos

U bet, ska be dom båda o lösa Rubiks kube 😊 vem tror du klarar den? 😉
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Helt sjukt hur vi i nästan 3 veckor har genomlidit hur Pinkroom har snackat sig bruna om alla utanför deras skitgäng, och nu pratar de bara om varandra istället, helt jävla underbar utveckling faktiskt
Så blir det med ryktesspridare och skitsnackare tillslut.
Det va väntat att Sov2 skulle få inbördes krig och sjunka.
Sen kommer några krypandes till Sov1.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Senaste uppdateringen
Mergim (till Anty) : Jag pussade Lennie på munnen på utegården för det var inga kameror hehehe

Loveboaten är svår när båda försöker låtsas vara icke-kåta på varandra, och Amilia klänger på Lennie.
Vi borde göra en egen Lergim/Lengim tråd
Haha vaaaaad händer? Mergim kommer inte ha ett hem att komma hem till stackarn, hans föräldrar har redan disowned him

Vi borde det haha! Jag vill bara att de ska omfamna den, ska det vara så svårt? Känns som om det är Lennie som är bromskloss, förnekelse eller är det Mergim han är osäker på tror du?

Såg idag att de saltade varandras mat. Så fint.
2020-03-01, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Jag håller med och tror inte att Lennie låtsas. Däremot så tror jag att han skäms över vad han känner. När Mergim sa att han hade pussat Lennie på munnen så fick jag en känsla av att Lennie tyckte det var jobbigt att Mergim berättade det. Känns som att han håller tillbaka på sina känslor så mycket som han kan. Men ingen av dem kan ju låta den andra va, dem pillar ju på varandra konstant. Tycker mest att det är konstigt att ingen annan har nämt det där inne.
100% (förlåt var tvungen)
Tror också han skäms. Han kan säga vad han vill men hans blick och händer säger annat.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
VAD fan håller Alex på med??
Som ett jävla barn håller han på med.....
Uppriktigt sagt nu är jag less och över less på han just nu!

Hahahaha dem senaste minutrarna i köket är helt sjuka. Raggar som på ett lågstadiedisco. Pussa här på glaset så har du pussat mig!!!!!!
Medlem
maddo135s avatar
Känns som att Antys fylle-kaxighet börjar kicka in nu
Medlem
Deus-Culpas avatar
Nu har DC följt tr0kfittan Myran i 6h. Snälla, byt. Ingen bryr sig och framförallt orkar ingen se henne manipulera Alex.
2020-03-01, 00:43
Medlem
Anty-gänget samlat i köket. Alex och Lisa flyter omkring i utkanten. Vickan är med fast ändå inte. Alex sätter sig bredvid Anty, jävlas en hel del. Uppförsbacke.
2020-03-01, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha vaaaaad händer? Mergim kommer inte ha ett hem att komma hem till stackarn, hans föräldrar har redan disowned him

Vi borde det haha! Jag vill bara att de ska omfamna den, ska det vara så svårt? Känns som om det är Lennie som är bromskloss, förnekelse eller är det Mergim han är osäker på tror du?

Såg idag att de saltade varandras mat. Så fint.
Missade att de saltade varandras mat, men deras väldigt fina, intima kram när Patzy lämnade finns på appen nu för alla att se. Tror Lennie bromsar för han skäms över att vara kåt på en kille som är så ung och beter sig väldigt barnsligt till och från.
2020-03-01, 00:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahaha dem senaste minutrarna i köket är helt sjuka. Raggar som på ett lågstadiedisco. Pussa här på glaset så har du pussat mig!!!!!!
Det är inte ens högstadie nivå på skiten....
Alex fattar INTE hur mycket hon leker med han det är fan synd och skam om han!
2020-03-01, 00:44
Medlem
Bulletzs avatar
ut med paddan.
2020-03-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Anty är så kär i Mergim.

Jag tror tvärt om. Han lyser som en sol när han får pussa och nafsa på henne och får det besvarat. Kanske har sett henne på Youtube och fått en kändiscrush i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in