Helt sjukt hur vi i nästan 3 veckor har genomlidit hur Pinkroom har snackat sig bruna om alla utanför deras skitgäng, och nu pratar de bara om varandra istället, helt jävla underbar utveckling faktiskt
Helt sjukt hur vi i nästan 3 veckor har genomlidit hur Pinkroom har snackat sig bruna om alla utanför deras skitgäng, och nu pratar de bara om varandra istället, helt jävla underbar utveckling faktiskt
Amilia tidigare idag: Martin har pussat på mig två gånger (omg) Som att han var into henne.
Kommer ni ihåg för några kvällar sedan då hon tog hans hand och tyckte han skulle hålla i hennes bröst, vilket han gjorde. Sen försökte hon göra samma sak med Lennie och halvt våldta honom medan han skrek "nääejj schluuta" sen fick vi inte se mer.
Mergim är ung och handlar impulsivt, Lennie är mer medveten om allt.
Hade Lennie velat låtsas att det är något mellan dem då hade han hintat när folk frågar vem han är intresserad av i huset osv men han spelar ju som att han är helt straight därinne.
Tror mer, som någon skrivit tidigare, att Lennie kanske skäms över att han är kåt på en 20-åring och inte vill ha peddo-stämpel.
Jag håller med och tror inte att Lennie låtsas. Däremot så tror jag att han skäms över vad han känner. När Mergim sa att han hade pussat Lennie på munnen så fick jag en känsla av att Lennie tyckte det var jobbigt att Mergim berättade det. Känns som att han håller tillbaka på sina känslor så mycket som han kan. Men ingen av dem kan ju låta den andra va, dem pillar ju på varandra konstant. Tycker mest att det är konstigt att ingen annan har nämt det där inne.
Så jävla underbart. S1 då?? EXAKT samma läge nu och då, för att dem är sig själva.