Tycker det är sjukt hur folk kan mobba någon så grovt o önska att hon mår dåligt när hon kommer ut från huset .
Inte konstigt att det ser ut som det gör med mobbing om vuxna beter sig så här
Missade det. Hade DC, kök, so1, sov2 igång. fan.
Vad har jag missat
De snackade om att de tyckte det var märkligt att hon var ledsen över sin döda bror igår, för att det skedde just efter att hon tagit fotot på de som var där ute. De tycker att hon kommer in med en attityd och att hon ”fangirlar” dem?!
Jag är glad att Victoria är där så att Anty och Amilia kan störa sig...
samtidigt som de sitter och pratar om henne så sitter hon och säger till andra att hon ska prata med Sami för att få veta mer vem han är.
Skulle vara så kul om vi kunde skicka ut Anty,Amilia och Mergim en efter en.
Skulle vilja vara en fluga på väggen när Amilia och Anty kommer ut från huset och tar del av vad folk tycker. Anty´s crew om hon har något lär väl sitta i krismöten nu och prata om skadehantering.
Det är ju ganska kul ändå att Amilia, vad är det för dag typ 19? redan har börjat försvarat sig till Mergim när hon tog upp ämnet nykomlingen,. Att hon inte kan komma hit efter att ha sett dom på tv i två veckor och ha bestämt vem hon är redan. Amilia sade, det är en timmes ihopklippt avsnitt på 24 timmar-- samt jag lever ju med mig 24 timmar varje dag...... hur ska hon få ursäkt till resterande 60-70 dagarna som är kvar när hon redan känner att hon måste försvara dom 20 första?
Skulle vilja vara en fluga på väggen när Amilia och Anty kommer ut från huset och tar del av vad folk tycker. Anty´s crew om hon har något lär väl sitta i krismöten nu och prata om skadehantering.
Samtidigt hur tänker Amilias vänner.? Snackar skit i huset är hon likadan utanför?