2020-02-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Det ska ju inte ens in nån på måndag utan senare i veckan 😂😂😂
Offcoursemyhorse säger den ska in
2020-02-29, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ville inte ge Antonia klick på youtube, men nu gjorde jag det ändå. Dvs videon där hon säger att hon ska vara med i BB

Hon har mage att säga: "Det är inga andra förutsättningar för mig än för någon annan deltagare"

sen

"Det ska bli sååå jääävla kul" - Gnäller om alla uppdrag

"Jag gör det här, enbart som en JÄVLIGT kul grej" Har det seriöst gått en dag i BB-huset och hon har inte gnällt eller snackat skit? Men visst, har man hobby att gnälla o snacka skit så är det väl kul

"Jag gör inte det här som ett jobb eller för pengar, utan det här är så nära Antonia ni kan komma" - Bra, då vet vi att hon inte kan ljuga när hon väl får se hatet hon har fått från många inga "oj jag körde ett spel" eller "det var inte mitt riktiga jag" mys! Nu är jag glad att jag klickade på videon

"Jag kommer gå in som mig själv"

"Jag kommer ge mitt allt i alla tävlingar"

"Hoppas ni vill rösta på mig om jag ligger risigt till" Om röstningen handlar om att du ska ut, så ja, jag ska rösta på dig

"Det känns som att jag kommer ha mångas stöd, jag kommer känna att ni är med mig"

Sen har vi white-knight Jakob rom raderar youtubekommentarer som kritiserar hennes beteende

"Jag har sökt Big brother preciiis som alla andra"

"Jag har inte fått special treatment"

"Ni kommer få se en sida ni aldrig har fått sett" - Ja, det har vi verkligen

"Jag DöÖÖööÖr för er"

Fy fan vilken kul. Längtar till hon kommer ut och får se allt, typ att det inte ens gått att ha hennes kommentarsfält öppet på hennes instagram
Medlem
Jagtardindotters avatar
är det bara ja som är lite orolig att nu när hades åkt så kmr ingen åka ut som det var med Jessica???
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tror helt allvarligt att hon ryker om hon hamnar i en eliminering mot bara Lisa. Visst hon har sina fjortisfans men så gott som resten av tittarna hatar henne som det verkar och kommer gå ihop för att få ut henne om dom bara är två i en eliminering, hade dom varit Lisa, Anty och Patzy hade det varit svårare.

Precis! Men tyvärr tror vi ju att Lennie vann och räddar Anty
Medlem
Lillamig72s avatar
Stackars Sami. Han är stressad nu.Ögonbrynet hoppar hej vilt. 😀
2020-02-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tror helt allvarligt att hon ryker om hon hamnar i en eliminering mot bara Lisa. Visst hon har sina fjortisfans men så gott som resten av tittarna hatar henne som det verkar och kommer gå ihop för att få ut henne om dom bara är två i en eliminering, hade dom varit Lisa, Anty och Patzy hade det varit svårare.
BB kommer fuska med rösterna så att Anty stannar kvar, hon är helt enkelt för viktig för att bli utskickad då hon har en stor del fans som kollar och kommer säga upp CMore-paketen om hon lämnar.

Nu var det ju annan produktionen 2011 när Rodney åkte ut, men något liknande lär väl ske denna gång också.
2020-02-29, 15:30
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Precis! Men tyvärr tror vi ju att Lennie vann och räddar Anty
Ja jag vet, det är förjävligt.
2020-02-29, 15:31
Medlem
vicecheneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobajjas
haha hon sa det när dom låg i sängen nyss o lennie försökte tvinga in henne i duschen för att hon inte hade duschat på 3 veckor och då erkännde hon det..

Fan vad hon ska lukta då! Antar att hon onte vågar visa sin sladdriga kropp för folket.
inbetween, Julia har helt klart BBs bästa kropp.
2020-02-29, 15:32
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
är det bara ja som är lite orolig att nu när hades åkt så kmr ingen åka ut som det var med Jessica???
Ja. Det var ju det man väntade på. Att Patzy skulle göra bort sig mer. Som om det vore möjligt. Tänker på kalsongdramat 😂
2020-02-29, 15:33
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ögonbrynet brukar gå i ett när han är helt till sig.
2020-02-29, 15:34
Medlem
Lord2Moynes avatar
Håll käften Anty!
2020-02-29, 15:34
Medlem
vicecheneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Fan också! Nu kan jag inte sluta tänka på samis högra ögonbry 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera