2020-02-29, 15:23
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha du är förlåten för klicket. Bra analyserat!
Hennes fasad bara rasar, till och med hennes fjortisskara på youtube och instagram måste ju se det.

Hoppas ingen räddar henne på måndag så är det upp till bevis för alla fjortisar!
2020-02-29, 15:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ville inte ge Antonia klick på youtube, men nu gjorde jag det ändå. Dvs videon där hon säger att hon ska vara med i BB

Hon har mage att säga: "Det är inga andra förutsättningar för mig än för någon annan deltagare"

sen

"Det ska bli sååå jääävla kul" - Gnäller om alla uppdrag

"Jag gör det här, enbart som en JÄVLIGT kul grej" Har det seriöst gått en dag i BB-huset och hon har inte gnällt eller snackat skit? Men visst, har man hobby att gnälla o snacka skit så är det väl kul

"Jag gör inte det här som ett jobb eller för pengar, utan det här är så nära Antonia ni kan komma" - Bra, då vet vi att hon inte kan ljuga när hon väl får se hatet hon har fått från många inga "oj jag körde ett spel" eller "det var inte mitt riktiga jag" mys! Nu är jag glad att jag klickade på videon

"Jag kommer gå in som mig själv"

"Jag kommer ge mitt allt i alla tävlingar"

"Hoppas ni vill rösta på mig om jag ligger risigt till" Om röstningen handlar om att du ska ut, så ja, jag ska rösta på dig

"Det känns som att jag kommer ha mångas stöd, jag kommer känna att ni är med mig"

Sen har vi white-knight Jakob rom raderar youtubekommentarer som kritiserar hennes beteende

"Jag har sökt Big brother preciiis som alla andra"

"Jag har inte fått special treatment"

"Ni kommer få se en sida ni aldrig har fått sett" - Ja, det har vi verkligen

"Jag DöÖÖööÖr för er"
hahaha Skit va patetisk hon är. pinsamt
Följare kan även vara haters, hon kanske inte hajar det.
2020-02-29, 15:24
Avstängd
vad tror ni är glasmans problem tycker han varit lite nere/negg/sett sur ut denna vecka? nu ligger han i soffan med kass attityd
2020-02-29, 15:25
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad tror ni är glasmans problem tycker han varit lite nere/negg/sett sur ut denna vecka? nu ligger han i soffan med kass attityd

har osså märkt det jag gillar inte honom
2020-02-29, 15:25
Medlem
Julias röv alltså
2020-02-29, 15:26
Medlem
Mikeyjamess avatar
Tänk om Julia fått vara regissör, då hade de redan varit klara nu
Senast redigerad av Mikeyjames 2020-02-29 kl. 15:33.
2020-02-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ville inte ge Antonia klick på youtube, men nu gjorde jag det ändå. Dvs videon där hon säger att hon ska vara med i BB

Hon har mage att säga: "Det är inga andra förutsättningar för mig än för någon annan deltagare"

sen

"
Förstår inte varför du är upprörd.
Ett hus fullt med miffon där att kissa i polen är det normala,där de skriker omg som värsta fjortisar, ingen utav brudarna har egna naglar, en del har anknäbb, en "manlig" muslims fjolla som skriker omg och Ahhh. så for det är något.osv, osv i all oändlighet.
Dekadans sa Bull.
2020-02-29, 15:27
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Tänk om Julai fått vara regissör, då hade de redan varit klara nu

jag är klar
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Hoppas ingen räddar henne på måndag så är det upp till bevis för alla fjortisar!
Tror helt allvarligt att hon ryker om hon hamnar i en eliminering mot bara Lisa. Visst hon har sina fjortisfans men så gott som resten av tittarna hatar henne som det verkar och kommer gå ihop för att få ut henne om dom bara är två i en eliminering, hade dom varit Lisa, Anty och Patzy hade det varit svårare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Sjukt trist att Patzy lämna, nu kommer han inte heller få vara med i musikvideon
de tar väl klipp från programmet
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2020-02-29 kl. 15:33.
Medlem
__Alez__s avatar
Så irriterad man kan bli på tjejer och deras sminkade.
2020-02-29, 15:28
Medlem
Lunatics avatar
Citat:

sen

"Jag gör det här, enbart som en JÄVLIGT kul grej" Har det seriöst gått en dag i BB-huset och hon har inte gnällt eller snackat skit? Men visst, har man hobby att gnälla o snacka skit så är det väl kul

"Jag gör inte det här som ett jobb eller för pengar, utan det här är så nära Antonia ni kan komma" - Bra, då vet vi att hon inte kan ljuga när hon väl får se hatet hon har fått från många inga "oj jag körde ett spel" eller "det var inte mitt riktiga jag" mys! Nu är jag glad att jag klickade på videon

"Jag kommer gå in som mig själv"

"Jag kommer ge mitt allt i alla tävlingar"

"Hoppas ni vill rösta på mig om jag ligger risigt till" Om röstningen handlar om att du ska ut, så ja, jag ska rösta på dig

"Det känns som att jag kommer ha mångas stöd, jag kommer känna att ni är med mig"

Sen har vi white-knight Jakob rom raderar youtubekommentarer som kritiserar hennes beteende

"Jag har sökt Big brother preciiis som alla andra"

"Jag har inte fått special treatment"

"Ni kommer få se en sida ni aldrig har fått sett" - Ja, det har vi verkligen

"Jag DöÖÖööÖr för er"
¤bump¤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här