Citat:
Ursprungligen postat av
Bavertass
Det är FÅ i medelåldern som dött. Ska du försöka på dig en till falsk trådsanning?
Efter en god natts sömn loggar jag in igen 130 sidor efter och tror att nu har det kommit upp något banbrytande info men finner att tråden börjar likna en soptunna av förvirrade åsikter utan något försök till helhetseende.
Kan tänka mej att ett riksdagsmöte går till på samma sätt då gemensamt finns banala efterblivna åsikter, curlingbarn, rätt eller fel dogma som har ålder som mål samt en och annan skribent med en vy om vad som händer och hur kunde det bli på detta sättet. Corona kan lika gärna bytas ut mot Invandringen som smittat Sverige utan att anklaga invandrare som inbjudits av Skumfeldts mörka, öppna hjärtatsplånbok.
Follow the money i fickan eller till osynliga pensioner gäller alltid. Vissa blir rika med nuvarande regering och andra fattigare genom att kunna ta ur kistan lagligt eller tvingas vara på andra sidan och fylla på. Hur som helst har den plundrats så att vi står där vi står utanför akuten och inte ligger ned i en säng väntande på en doktor från Irak jag inte förstod.
4 vänner kom med vid besök 2 var bra att ha med sig. En familj bör nog ha minst 4 heltäckande dräkter idag för att få träffa inlagd medlem och förstå diagnosen. Jag fick en sista antibiotika kur och nästa var att kapa foten och detta förmedlades på iraksvenska till mej redan dimmig av all medicine. Jo, foten blev frisk från rosfeber infektionen och irakdoktorn slog mej inte.
Finns inte längre ett Team Sverige. Söndra, erövra andras pengar och spendera dom på mer söndring samt pengar i egen ficka osv. Jag hyllar faktiskt Kung Corona som inte lyssnar på dessa galningar utan jobbar på utan att fråga eller lyssna på idioter. En bra influencer faktiskt!
Det är hög tid att lämna detta dagis och sätta mina egna gränser samt leva ut i verkliga livet väl preppad och klar mot förlängningen som livet är. En kort titt räcker mer än att försöka analysera soppan där de flesta ljuger i egen sak. Tacka vet jag fotboll där det är resultatet som räknas och inte var du är född, vad din pappa heter, vilken politisk tvätt du gått igenom och hur du kan använda ord till att ljuga med. Die dumme Schweden står i kö och stampar...
Så uppfriskande att gå in på Fox News med raktpåsak TUCKER samt inbjudna Tulsi och höra de prata i CORONA programmet om viruset och hur US reagerat på det. Det var ord och inga visor som kommer från de politiserade svenska nyheterna om vårt kära virus.
Ibland är verkligen US något att lyfta på hatten till med då följer inte Sverige med bara när de skall hjälpa till och fängsla visselblåsare så att de kan behålla makten. Sverige har seglat upp som ett äckligt land och hoppas corona tar hänsyn till det. En fake humanitär stormakt kan inte överleva!