2020-02-29, 00:46
Medlem
Man ser hur obekväm Mergim blir när en tjej rör han så som Victoria gör nu när han inte vet om hon är sugen på han eller inte, men han kan va lugn! Hon vill nog bara ha en bögkompis som de flesta tjejer vill
2020-02-29, 00:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Tror du hon med 300k följare skulle våga visa kärlek inne i BB och sen bli dissad i tv...

Du menar Antonia ”Spacklet ”Johnson och hennes indiska botar.
Botar ser och hör inte så det är lugnt. Och för de 12 åringar som ändå följer är det säkert okej.
2020-02-29, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Japp! Kudos till Amilia för det! Hon viker inte fast Anty protesterar hej vilt.

Sen alla som pikar henne för vikten, Amilia har fan så många gånger bättre kondis än Anty, det är pinsamt!

Håller med helt! Hon har växt i mina ögon sen några dagar tillbaka, vi behöver någon som säger emot i huset precis som Viccis.
2020-02-29, 00:47
Medlem
Lord2Moynes avatar
Skönt att yngsta knodden vaknade så jag missade när Amilia (tydligen) kläckte ur sig det enda vettiga hon sagt i huset hittills så jag slipper berömma henne. För hon käftade emot Anty som jag förstått det?
2020-02-29, 00:48
Medlem
Blaisens avatar
Anty vill inte ha sex i huset eller bli intim med någon så hon har dragit till sig lille Mergin som en bra cock-blocker för alla som vågar sig på att försöka något. Hon är så uppenbart fullständigt OINTRESSERAD av Alex men vill så gärna att han ska flåsa efter henne. Pinsamt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Vad hände? Var upptagen med att se dagens avsnitt

Anty skulle återberätta till Amilia vad Alex hade sagt. Tex att han tyckte att Anty och mergim satt ihop 99% av dagarna. Amilia sa att hon också tycker det.
Anty sa att Alex aldrig ligger i deras säng utan i Victoria och Lisas. Amilia sa att Alex visst har legat i deras säng.
Anty blev kinkig, hon trodde Amilia skulle hålla med henne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon dör för svarta killar. Snälla kom inte hit för första gången och tvinga mig upprepa saker jag redan upprepat 40 ggr

Hur vet du att hon "dör" för killar som Alex "gorillahannen" Manzizila 31?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ingen i huset gillar Amilia. Händer ofta när alla sitter i soffan och Amilia pratar oavbrutet (som hon alltid gör) att Anty och Mergim kollar på varandra och himlar med ögonen. Hon "råkade" bli en del av det gänget och får hänga kvar eftersom det ger dem övertal (övertal råkar också vara en synonym till övervikt).

Men hon har ju faktiskt ganska sött ansikte. Om hon gick ner en 80-90 kilo skulle hon se jättebra ut. Tyvärr påverkar ju inte vikten personligheten...

MVH/Gnomegirl.
2020-02-29, 00:49
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Man ser hur obekväm Mergim blir när en tjej rör han så som Victoria gör nu när han inte vet om hon är sugen på han eller inte, men han kan va lugn! Hon vill nog bara ha en bögkompis som de flesta tjejer vill

Victoria har varit i huset 5 min men beter sig som att hon känt allihop sen dag 1. Funkar inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahahaha såjaaaaaaaaaaaaa Amilia.

Så sinnessjukt jävla rätt.

Vad är "så jävla rätt"?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Anty försvarar Mergim i TA MIG FAN ALLT

Jag menar det... hon skyddar honom i allt fett störande
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Håller med helt! Hon har växt i mina ögon sen några dagar tillbaka, vi behöver någon som säger emot i huset precis som Viccis.

Jo, men sen trillar hon in i egoträsket igen och då tappar hon mig igen. Hon gör det ju säkert för att hon är extremt osäker inuti men jag orkar inte med sånt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in