2020-02-29, 00:29
Medlem
Vad grinar hon över nu då? Hör dubbelmoralen från henne eka igen, någon som gör sig rolig på hennes bekostnad? Vilket hon aldrig gör på Patzy?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Ja gärna faktiskt

Vill tillägga att det var rätt otydligt och jag var lite väl hård mot dig. Fick ont i hjärtat!
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Har Alex barn? Om, vad i helvete gör han i Big Brother?

Reagerade när han tog upp det i sitt tal förra veckan. Vilken mysig pappa som är i trash tv och limmar på mean girl Anty istället för att ta hand om sin unge.
2020-02-29, 00:30
Medlem
ollepolle90s avatar
Tycker det är helt stört att folk på fb gnäller på hur Alex misstolkar Antonias signaler.

Antonia är en feminist. Hon blev sur för att Alex sa att hon var fin i köket eller liknande. Som han tyvärr sen behövde be om ursäkt för i bikten för att inte misstolkas, för fitt Sverige är så pk som möjligt

I dessa tider så behöver feministtjejer vara tydliga om de vill ha en kyss eller inte, annars ropas det metoo

Antonia är idioten här, glöm aldrig det. Hon vill leka svår men vara feminist samtidigt som hon vill att Alex ska veta EXAKT vad hon vill som att ha. Var en jävla tankeläsare. Alex är respektfull mot en feminist fitta, inget mer
Medlem
Lord2Moynes avatar
Det är så synd om dig Amilia, buhuhuhu.

Fyfan hon är värre än alla, skulle kunna ge 20 k av mina besparingar för att se henne ryka först.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Nix är ikke gay, men har man lite erfarenhet med det kvinnliga könet så ser man pikarna väldigt klara, någon dag kanske även du ser det!

Okej du har så stor erfarenhet av att negrer som Alex "gorillahannen" Manzizila 31 är väldigt populär bland tjejer som ger honom pikar och är riktigt sugna på en gorillahanne?
Du är då väldigt erfaren må jag tillstå. Själv tror jag inte jag vill skaffa mig din erfarenhet, men tack för tipset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men det finns dock de som menar att Alex "gorillahannen" Manzizila 31 skulle lätt kunna bestiga Vickan.
Själv tror att inte en sekund på det snacket.

Inte omöjligt, om hon känner att det är till hennes fördel. Det har trots allt varit brist på sex hittills (raka motsatsen jämfört med exempelvis 2006 när Samuel och Malin gjorde det redan under första natten i huset).
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Mitt i allt det där snacket så frågade Vickan om han menade allvar eller om det var "spel" när han sa (under leken) att han ville träffa Anty på utsidan. Han fattade ej och sa "vadå, att du e thick?" sen kom både Lennie och Amilia så hon kunde inte fråga det igen.

Sen tryckte hon på att dem skulle ta det i bikten istället, så vi kommer inte få reda på svaret. Hon är inte dum!

Antys mini soldater . Det är så jävla löjligt.
2020-02-29, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Vad grinar hon över nu då? Hör dubbelmoralen från henne eka igen, någon som gör sig rolig på hennes bekostnad? Vilket hon aldrig gör på Patzy?

Mergim vägrar sova i sovrummet
2020-02-29, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Mitt i allt det där snacket så frågade Vickan om han menade allvar eller om det var "spel" när han sa (under leken) att han ville träffa Anty på utsidan. Han fattade ej och sa "vadå, att du e thick?" sen kom både Lennie och Amilia så hon kunde inte fråga det igen.

Sen tryckte hon på att dem skulle ta det i bikten istället, så vi kommer inte få reda på svaret. Hon är inte dum!

Jahaa, ok got it! Tack haha
2020-02-29, 00:32
Medlem
Varför e Amilia osams med Mergim ?
2020-02-29, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okej du har så stor erfarenhet av att negrer som Alex "gorillahannen" Manzizila 31 är väldigt populär bland tjejer som ger honom pikar och är riktigt sugna på en gorillahanne?
Du är då väldigt erfaren må jag tillstå. Själv tror jag inte jag vill skaffa mig din erfarenhet, men tack för tipset.

Du försöker få till någon comeback här, jag försöker förstå men kan inte. Att jag skulle ha erfarenhet av "Gorillahanar"? Jag vet inte, lämnar dig ifred nu iaf. Ha det gott!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in