2020-02-28, 23:28
Medlem
Mergim har insett att han har börjat tappa sig själv totalt i huset och efter en varning så ska han nu bli snälla Mergim.
Hur länge tror ni det håller?

https://www.expressen.se/noje/varningen-till-big-brother-deltagaren-olampliga-orden/

”Big brother” har kantats av flera skandaler sedan premiären – och nu får ytterligare en deltagare en varning.

Mergim Feka varnas då han uttalat sig olämpligt och kommer tvingas lämna programmet om han får två varningar till.

– Vem ska vakta tungan? Jag eller du din hund?, säger Mergim Feka i programmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
??? Hahaha va

Vill han inte snacka skit i rosa rummet eller vilket drama?
Ingen vet vad han menade
Samma sekund som han sa han inte vill va i dramat så sa han att Amilia inte borde dricka för hon blir galen och jobbig
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Du är så jävla smart! Bara att varenda kotte räknade ut hans masterplan.

Som sagt. Folk här sa att hon leker med honom.

Jag fattade sedan dag 1 när dom skulle lägga sig, och hon "skämtsamt" sa, FÖRSTA KVÄLLEN, "ska jag sova med dig kanske", då sa han välkommen.

Calla det sedan dess.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Två ggr.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja 4 gånger

3, om jag ska vara ärlig.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Alex, Lisa, Lennie, Mergim och Jassa. Live tillsammans just nu. Jag ger upp! Gonatt Sverige.
2020-02-28, 23:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så de har spelat Samis låt?
Flera gånger ikväll
2020-02-28, 23:33
Medlem
Mergim känner sig "fett hatad" av vad jag uppfattar som Amilia och Vickan. För "Dom två" kan väl inte vara Amilia och Glempa? Därför ska han sova i hålet i väggen. Killen med lång stubin is back.
2020-02-28, 23:34
Medlem
Mikeyjamess avatar
Klövern har växt under kvällen, visst har hon attitydsproblem men troligen försvar.

Nu har hon och Julia tröstat varann under dagen och som vanligt visade Julia en pedagogisk sida. Nu försöker Klövern rädda kvar Julia i huset då hon återigen tänker på hunden och kritiserar sig själv. Hon gråter i sovrummet, vill bara krama om henne!

Klövern borde bryta mot reglerna och berätta vilket stöd Julia har utanför!
2020-02-28, 23:35
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja 4 gånger

Måste vara en jävla boost för Sami. Ju mer han får veta att han uppskattas på utsidan desto mer kommer han kriga för att hålla sig kvar.
2020-02-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Klövern har växt under kvällen, visst har hon attitydsproblem men troligen försvar.

Nu har hon och Julia tröstat varann under dagen och som vanligt visade Julia en pedagogisk sida. Nu försöker Klövern rädda kvar Julia i huset då hon återigen tänker på hunden och kritiserar sig själv. Hon gråter i sovrummet, vill bara krama om henne!

För i helvete Julia. Vi behöver dig kvar i huset. Klövern får en guldstjärna om hon reder upp det här.
2020-02-28, 23:37
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames

Ånej! JULLAN var stark nu! vi är många bakom dej!

vad fin klövern är o JULLAN har gång på gång visat att hon bryr sig om alla även dom som var taskiga mot henne
2020-02-28, 23:38
Medlem
Zingo2s avatar
Jasmine verkade helt ok de 2 första veckorna i huset, men vadan har hänt?
Hon tror nu att hon är häftigast i huset efter att få vara kvar efter två röstningar.
Hon tror hon blir mer uppskattad av att drägla på Martin, vilket jag inte tycker.
Hon är inte den smartaste i huset. Hon verkar inte ha alla hästar stallet!
Nu kul att se Sami och Daniel i Bpoolen och Daniel och Amilia utanför den, de har roligt.

Sami har 100 dagars SPA semester, det gör mig glad.😀😀👍👍👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in