2020-02-28, 20:01
Medlem
PyjamasXLs avatar
Krama om Julia nu då Sami!!!
2020-02-28, 20:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Dom är lite efterblivna eller som dom säger det har tappat det totalt. Jag kommer inte att betala fullt för Cmore.

Dom skriker och gapar över några glass och tycker verkligen folk inte synd om dom. Mergin grinar och folk över hajpar något så in i helvete. Dom kommer att få hamna i mer slagsmål än att folk ska få något intryck som dom kan ta över. Nugget...
Dessa människor ska in på psykhem, skriker som om justin bieber skulle vara i huset. in med sprit och fireball så det blir lite underhållning
2020-02-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Skickar bara BB in tillräckligt med alkohol så har den här kvällen alla förutsättningar att spåra!

Det är glatt nu och alla är sams men det kommer ju ändra sig, hehe.

Jag hoppas verkligen på en inskickning till, med alkohol!
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Dom är lite efterblivna eller som dom säger det har tappat det totalt. Jag kommer inte att betala fullt för Cmore.

Dom skriker och gapar över några glass och tycker verkligen folk inte synd om dom. Mergin grinar och folk över hajpar något så in i helvete. Dom kommer att få hamna i mer slagsmål än att folk ska få något intryck som dom kan ta över. Nugget...

Du är en sorglig människa. Ta dina mediciner nu och sov! Första gången det är bra stämning på LÄNGE och du lägger denna kommentar haha. Avundsjuk!!
Medlem
Bajenjeppes avatar
Sjukt härlig stämning sen en stund tillbaka nu
Medlem
Lunatics avatar
Kung Sami
2020-02-28, 20:03
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Dessa människor ska in på psykhem, skriker som om justin bieber skulle vara i huset. in med sprit och fireball så det blir lite underhållning

Håller med dig fullt ut. Lite fel är det på dom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är jag? Finns det inga kommunistiska sidor ni kan hänga på ist för här? Vad har du för nytta av att jävlas och inte hänga med i BB tråden? Det är sådana som dig som får folk att avsky sina egna medborgare. Skärp dig!
Jag är ju typ en av alla som följer detta slaviskt dock
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej verkligen inte. Han ska inte behöva må så dåligt bara för att hålla ut så länge som möjligt.

Fattar inte riktigt vad det är för fel på honom?
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:

Lol Hustomte, det tar ett ta att lära känna dem. Några dagar med Live, och kanske 3 veckor på TV.
Avslutad
Patzy sover i sin säng och alla andra festar
2020-02-28, 20:04
Avstängd
fan vad man cringar när juden o bögmi säger dubbelnuggen, är det förskolan med egna hittepåord

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in