2020-02-28, 19:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummanO
Det kommer aldrig att gå med hennes följarskara är jag rädd
Bara några hundra likes och hennes kanal är död. Kan gå.
2020-02-28, 19:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
men sa dom inte att dom skulle rotera så att alla fick vara med på ngn bild?
Jo, men Vickan hörde inte det och hon gick iväg och grät, och när hon kom tillbaka blev det inga fler bilder. Alla glömde bort henne, de hade ju fått sin gruppbild. Hemskt.
2020-02-28, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jo, men Vickan hörde inte det och hon gick iväg och grät, och när hon kom tillbaka blev det inga fler bilder. Alla glömde bort henne, de hade ju fått sin gruppbild. Hemskt.
Det var okänsligt att kalla henne för new girl.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:

åhh det var tråkigt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vad händer nu? Försöker Mergim jämna ut homoerotiken med att ligga nära Antys vulva?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
I appen finns klipp med Vickan där det framgår att hon blev ledsen för att Anty bad henne ta gruppbilden (utan att Vickan kommer med såklart), och att Glasman hade ropat något om "ja det blir bra, new girl!"

Hon tog bilden och gick raka vägen in i bikten och grät. Jävligt okänsligt av hela gruppen att inte reagera.

Helt sjukt att ingen av dem andra reagerar ja. Känns som att hon vet vad vi vill se, new girl gör mig ingenting dock, hon vill precis som jag att Myrans rätta sida ska visas.
2020-02-28, 19:25
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fan såg klippet där de bad victoria att ta en gruppbild på de alla och victoria var inte med i bilden. Fan vad hemskt ändå och att glasman sa "bra, new girl!". Det är vad man kallar att frysa ut någon ny. Det var inte bara sovrum 2.
Lät inte Anty nya tjejen vara med i bild. Det är bara Anty som har kamera i huset.
2020-02-28, 19:26
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det där tror jag inte på. Han vet inte vad syskon är antagligen o räknar in kusiner o sysslingar. 🤓
Ja, så måste det ju vara. Haha, 30 syskon liksom. Eller så låg hans förgiftade far i som bara den i Afrika.
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
ALLA SOM RÖSTAR PÅ MÅNDAG SNÄLLA RÖSTA UT ANTY!!! Hoppas verkligen att ingen får stanna nästa vecka börjar bli utjattat

Äsch hon kommer bli räddad ändå så att det antingen blir Lisa eller Patzy som ryker
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vad händer nu? Försöker Mergim jämna ut homoerotiken med att ligga nära Antys vulva?
Föräldrarna ringde och sa " DOO FOR INTE VARA POOG".
2020-02-28, 19:27
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det var okänsligt att kalla henne för new girl.

Hej Ursula, jag såg Martins Dick. Den var stor.
2020-02-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lät inte Anty nya tjejen vara med i bild. Det är bara Anty som har kamera i huset.
Tycker bara att det var okänsligt att hon tog kortet och att glasman kallade henne för new girl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in