2020-02-28, 15:58
Medlem
csfs avatar
Sällskapsspel Chips godis och läsk som sovrum2 tjatar om man dom ha på söndag... händer ändå inget då!! Ikväll vill jag se fest
2020-02-28, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Glasman tar BBK på största allvar

ja verkligen sen gör väl det att dem kan diskutera "lite saker" privat också

sami ser ut att börja tröttna på allt tror han bara kan vakna upp en dag å bestämma sig för att dra
2020-02-28, 16:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad har Jasmine gjort som är så hemskt som gjort att Glasman och Sami inte litar på henne?
Hon vill rädda Lisa, de andra Patsy
2020-02-28, 16:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
går emot gruppens val av att välja patzy vinner jassa makten så väljer hon lisa rent egoistiskt val tycker dem jassa tänker kortsiktigt i spelet hon tror också lisa skulle välja henne över mergim i framtiden

Jag är inte säker på att hon har fel, Lisa känner sig ju sviken av alla i det rosa rummet, "ingen av dem skulle välja mig först.. "

Om Jasmine hade räddat henne (hon kommer ju inte få chansen) så hade det kanske gått att knyta henne till gula rummet.

Väldigt trist hursomhelst att det börjar bli sprickor i Team Rainbow, jag tror Jasmine skulle bli väldigt besviken om hon hade hört hur de andra tre pratar om henne.
2020-02-28, 16:01
Medlem
Citat:

sami ser ut att börja tröttna på allt tror han bara kan vakna upp en dag å bestämma sig för att dra

Ja haha. Sami typ mmh aah joo...Tidsfördriv.
2020-02-28, 16:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:

Den risken är uppenbar, tyvärr.
2020-02-28, 16:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Glasman tar BBK på största allvar

Det börjar bli väldigt tröttsamt och töntigt. :/ Samma med Alex jäkla bordsbön, jag fattar inte att vuxna människor sitter och väntar på kommando på att få börja äta.
2020-02-28, 16:03
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vet du hur en KRAFTIGT överviktig ser ut ?
Vet inte du?
2020-02-28, 16:04
Medlem
Citat:
Jag är inte säker på att hon har fel, Lisa känner sig ju sviken av alla i det rosa rummet, "ingen av dem skulle välja mig först.. "

Om Jasmine hade räddat henne (hon kommer ju inte få chansen) så hade det kanske gått att knyta henne till gula rummet.

Väldigt trist hursomhelst att det börjar bli sprickor i Team Rainbow, jag tror Jasmine skulle bli väldigt besviken om hon hade hört hur de andra tre pratar om henne.

fast jasmine drar sig ju mera och mera bort från gruppen och börja beblada sig med dem andra hon spelar sjukt kortsiktit som glasman sa man måste ju ha lojalitet i första hand mot sin egen grupp å inte ta ett rent egoistiskt val helt själv
2020-02-28, 16:06
Medlem
Citat:
Det börjar bli väldigt tröttsamt och töntigt. :/ Samma med Alex jäkla bordsbön, jag fattar inte att vuxna människor sitter och väntar på kommando på att få börja äta.

Verkligen. Ja Alex borde också kliva ner från sin borgmästarhäst och bara äta och låta äta.
2020-02-28, 16:08
Medlem
Zingo2s avatar
Tycker lite synd om Lisa och Patsy. Tycker fler ska ut innan dom.
Mergim säger inte mycket, han funderar nog över vad BB och psykologen sagt till honom.
2020-02-28, 16:08
Medlem
Lunatics avatar
Patsy ska dricka ikväll. kanske blivit lite bättre nu när det vankas Alkohol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in